oas Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 hei kunne tenkt meg en mr2 med t-sport motoren oppi. jeg har pengene og måten klar trenegr bare info om det i det hel tatt er lovlingt å gjøre engien swap i norge!?!?!. og vis noen hvet det hva som må bli oppgradert på bilen for og få det godkjennt. jeg har tenkt til og ta den lovlige vien^^ det er 143 hk stanbdar og med den nye motore blir det 192 hk motoren kommer fra en celica t-sport og mr2 en er av den ny modelen 2000-> takk for hjelpen Oas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gondl3n Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Kan være mye, eller lite. Det er avhengig om hvor stor effekt økning delene i bilen som eks: bremser, forsterker osv tåler. Kanskje noen andre som veit noe specs om den bilen?? Siter Tips til div styling osv til Sierra 2dørs, 2.0l. Alt av tips mottas med takk. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oas Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 ja har lest en del mere info nÃ¥, og det jeg helst vil vite er hva bilen tÃ¥ler etter toyotas forskrifter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 du har ikke lov til og overstige 12% effektøkning med originalt understell og bremser,mer enn dette må ting skiftes og godkjennes av toyota norge tror jeg,du må også betale effektavgift. Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oas Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 men jeg tenkte og kjøpe en trd pakke pÃ¥ bremser, stabilisator,fjæreinger og dempere. holder det e lelr er det noe mere jeg mÃ¥ oppgradere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 det vet jeg ikke,du burde ringe biltilsynet før du begynner og sjekke opp litt,ellers kan du fort bli stående der med skjegget i postkassa ;) Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oas Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med Toyota Norge, samt undersøke forskjellen på MR2'n du har og f.eks Turbo-versjonen (hvis det er MK2) og T-sport versjonen (hvis det er Mk3). Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oas Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 OMG, toyota norge sa han som kunne svare pÃ¥ sÃ¥nnt var pÃ¥ ferie og kom ikek til bake før litt utpÃ¥ ny Ã¥ret. :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Merkeforhandlerne pleier vel ikke akurat å prioritere den slags jobber på bilene.. Drit i godkjenning og kjør uten, eventuelt bytt til større bremser så har du faktisk et arugument i en evt rettsak etter at du har drept naboens 4 år gamle drittunge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oas Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 lol jeg mÃ¥ gjøre det lovligt jeg er student og fÃ¥r derfor ikke lÃ¥n og siden jeg ikke har noe inntekt sÃ¥ mÃ¥ jeg ha lÃ¥n for Ã¥ fÃ¥ kjøpt bilen sÃ¥ bilen er reg pÃ¥ morra mi sÃ¥ det vil vell gÃ¥ ut over henne nÃ¥r bilen er trimma og det kan det jo ikke, der for mÃ¥ jeg gjøre det lovligt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Hvis du er student og skal trimme bil lovlig så tror jeg du bare kan drite i det, trimme bil er dyrt nok ulovlig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 sjangsen for og bli tatt er jo så liten da! Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Originally posted by oas3k OMG, toyota norge sa han som kunne svare pÃ¥ sÃ¥nnt var pÃ¥ ferie og kom ikek til bake før litt utpÃ¥ ny Ã¥ret. :mad: Hadde vært fint om du hadde fixa litt på tegnsettet ditt. Og det virker nesten på deg som det er full krise at du ikke får svar før om et par ukers tid. Skal du begynne på prosjektet så er et par uker ingenting :D Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oas Skrevet Desember 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 jo det er stress for jeg mÃ¥ kjøpe bil NÃ…, jeg mÃ¥ ha bil for Ã¥ dra fram og til bake pÃ¥ skolen og vis de ikke godatar 2zz da gidder jeg ikke ha mr2, da kjøper jeg helelr s2000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg