Håkon A Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 legg på 10k til og du har en fin mazda rx7 250 hk, på røde skilter og høyreratt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet Januar 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Huff vet ikke helt om jeg tør å komme ut av skapet med dette....har handlet meg bil....og hva ble det !? Ikke akkurat spennende...huff Colt 89 mod :ssip: Volvo'n rasa (registeret) så colt'en ble panikk handlet dagen derpå, er vanvittig avhengig av bil...så det ble liksom det første og det beste!! (eller værste) Men jakten fortsetter på en annen, mere morsom bil bare jeg får ordnet opp i volvo greiene...og banken spytter inn noe mere $$$ :D Hææ får man tak i rx7 til ca 50 K ?? Og hva mener du med "røde skilter" ME STUPIDO....NO COMPRENDE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Røde skilter = Prøve skilter...Hehe... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg