Gå til innhold

64 corvette

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Det var en reportasje om den i RightOn nr 2 1998 (var nybygd da)

Har vært helt nedplukka, sandblåst ramme osv osv.

B.la. 355 4-bolt, smidd veiv, smidde stempler (11:1), Holley DP, 292-topper, Buland Interiør + + +

 

Så den også når den sto til salgs i Bilsport-garasjen på Kaldbakken for noen år tilbake. Syntes den så ordentlig bygd ut og bra finish\detalj arbeid, selv om den ikke akkurat er helt min smak ;)

So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2?

 

"Why is it a pair of panties but just one bra?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 1987transam/69z-28

seriøst! av alle bilselgere i norge er han den siste jeg ville ha kjøpt biler av. nå om dagen selger han nesten ingen biler fordi folk kjenner til han! derfor selger han bilene sine gjennom andre bilselgere (kompisnettverk med andre ord).

 

Får prøve å finne forrige eiger og evt han som har bygget bilen da, for å høre om bilen er noe å ha! Prisen er jo ikke så værst! Skulle vel fått den for 250, 255.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BOWTIE

Det var en reportasje om den i RightOn nr 2 1998 (var nybygd da)

Har vært helt nedplukka, sandblåst ramme osv osv.

B.la. 355 4-bolt, smidd veiv, smidde stempler (11:1), Holley DP, 292-topper, Buland Interiør + + +

 

Så den også når den sto til salgs i Bilsport-garasjen på Kaldbakken for noen år tilbake. Syntes den så ordentlig bygd ut og bra finish\detalj arbeid, selv om den ikke akkurat er helt min smak ;)

 

Klarer du å kopiere den repotasjen og sende til meg?? hadde blitt veldig takknemlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var gjennomført med en gang den var ferdig..neste gang jeg så den hadde den blitt dårlig i lakken og nå som den står på Oves så tror jeg ikke den er verdt pengene..

Den stod tilsalgs tidligere også, men da var den billigere

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hans

Hva er det som er greia med han selgeren da? Er det for høye priser? holder ikke bilene den standard han gir utrykk for?

 

Hadde ikke plaga meg å bli sett i den biln..... ;)

 

 

han har for det første alt for høye priser. men det er ikke tilfellet her. han er mega god på å skryte på dritt og gi uttrykk for at bilene er SÅÅÅ mye bedre enn de er. har også drevet å skrudd tilbake tellern på en haug med biler. han har blitt "svartelista" av hele nesodden og det virker som at folk rundt om kring i norge også har fått øynene opp for at han driver useriøst. han sendte feks en dønn strøken 59 caddy cab nå til en annen kompis som driver bilforetning (dropper å nevne hvem det er), fordi ingen stoler nok på han til å kjøpe av han... bilen ble solgt første uka hos den andre selgeren.

fyren har blitt skutt på som følge av useriøst handel!!!!

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å fortsette litt med tråden at selger er useriøs,Svigers kjøpte en Corevette av fyren i 2001 usett dvs.han skrøt bilen opp i skyene at den var topp restaurert med nytt intreiør osv sendte noen "flotte"bilder og kopi av masse kvitteringer på ting som var gjort med bilen.Svigers synes bilen så meget bra ut så han ba om å få sendt bilen opp til Tromsø.

Bilen var langt fra forventningene den var i beste fall et greit restaureingsobjekt som starter og går,EU godkjenningen var forfalsket og ingen ting av det som kvitteringene skulle tilsi var gjort,intreiøret var slitt og nyvasket,karossen var full av sprekker og bilen var lakkert 3-4 ganger,svigers har måtte koste på bilen ca.50000 for å få den i bra teknisk stand.Etter X antall telefoner til fyren så var det ingen vei utenom enn å true fyren med å sende et par "biffer" på besøk hvis ikke han ordnet opp i lureriet da gikk det ikke mer enn et par dager så fikk svigers 20000 tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jente her oppe betalte 130,000 for en dårlig såvidt kjørbar 72 Camaro som skulle være utrolig strøken.

Etter 6-7 måneder i hennes eie var den klar for litt kjøring i sommer...men det var ikke mye hun kjørte med den. Bilen er langt i fra strøken og jeg vil si at i den stand og utseende den hadde da den kom hit så vil jeg si maks 40,000,- for den bilen

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hestetun

 

Klarer du å kopiere den repotasjen og sende til meg?? hadde blitt veldig takknemlig :)

 

Jepp, har slengt det i scanner'n...har du en e-mail adresse jeg kan sende det til?

So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2?

 

"Why is it a pair of panties but just one bra?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å få litt opplysninger om hvilken forhandlere man bør styre unna.Hvordan ligger de "andre" an? Har inntrykk av at Phoenix er seriøs og holder det de lover.Men AB-bil, TA bil og hva de nå heter ?Noen med erfaringer?At prisene hos alle disse forhandlerne ligger 30% over prisen på det private markede er en ting.Jeg styrer automatisk unna firma biler av den grunn alene.Skjelden noen gode kjøp der.

 

Og en annen ting.US Auto Parts! Er det bare oss her i Bergen de ikke liker og behandler som dritt eller er de like griske og frekke mot dere i resten av landet?Kan fortelle mange skrekk historier om det firmaet der...Takk og lov at vi har Aarnes.De holder alltid det de lover både på pris og leveringstid!

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by V8power

.Hvordan ligger de "andre" an? Har inntrykk av at Phoenix er seriøs og holder det de lover.Men TA bil og hva de nå heter ?Noen med erfaringer?

 

den 59en ove måtte bruke en kompis for å selge: GJETT HVEM?!;) dette var også selgeren som hardnakka påsto at den 67-68 firebirden hans var en 69...

se forskjell:

1968 modell

cooper_68firebird.jpg

1969 modell

FSMARK-G-69-Firebird.jpg

 

da har man ikke særlig peil! jeg har et inntrykk av at disse gutta driver å hjelper hverandre fordi de har fått et dårlig rykte på seg...

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til ove's en gang for å se på en mustang. Da jeg endelig fikk tak i dem på telefon, var han såpass uhøffelig, at jeg droppa hele turen. Virka som en skikkelig dust...

 

Phoenix går det an å stole på. De er ikke billigst, men det er ikke noe tull med dem. Kjøpte min lincoln der, og de fortalte meg om diverse feil jeg ikke ville funnet... samt fiksa det som var/dukka opp etter at jeg hadde kjøpt den. Trivlige folk, de der :)

 

Av de andre jeg har vert borti, er aarnes seriøse, og Northstar trading i fredrikstad er hjelpsomme, og rimelige, når jeg skal ha deler. Er ikke alt for dyr på bilpriser heller, til å være forhandler. Vollen Truck & Parts har forholdsvis greie priser, og en del spesielle biler. Har ikke handlet med ham, men han virket ok. Trivelig kar, som ikke skrøt av bilene, men sa fra om feil.

 

Et firma jeg anbefaler å styre unna er AB-cars i Tønsberg. Kjenner en del som har hatt trøbbel med dem... Nevøen til en som dreiv å styrte der, sa det var det siste stedet han skulle kjøpe bil......

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var intressant!!

Kan ikkje sei meg enig i at phoenix er å stole på!

Kjeltringer kan de gjerne kalles spør dere meg.

Hva med å starte en ny tråd om Deler/Bil- forhandlere?

Denne gjaldt vel en Corvette?

-71 Vista Cruiser

-79 Trans Am Blackbird

-96 Suburban 5,7 Vortech

X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Blackbird

Dette var intressant!!

Kan ikkje sei meg enig i at phoenix er å stole på!

Kjeltringer kan de gjerne kalles spør dere meg.

Hva med å starte en ny tråd om Deler/Bil- forhandlere?

Denne gjaldt vel en Corvette?

 

Jeg har bare gode erfaringer med phoenix og jeg har vært mye der! Veldig hyggelige folk som jobber der og de er veldig hjelpsomme. Litt stive priser kanskje, men jeg betaler heller litt mer og får det jeg vil ha fort å greit av hyggelig betjening enn å vente lang tid på deler for en billig penge av sure mennesker..

 

Nå bor jeg nerme phoenix men..

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår