Odd Slette Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Hei! Skal ha felger til VW Caddy Pick-upen min. Så jeg lurte på hva som passer til den, har hørt masse ang.det. Noen sier at max 15", noen sier 16" og 17" går fint, andre sier at det ikke går. Hva er deres erfaring ?? Hva passer ?? Bilen skal senkes, 40mm(eller mere) foran og bakaksel flytting bak. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Få tak i noen stålfelger fra en golf 3, slik som prosjekt caddylac hadde. Det er fett! Tommy Jaren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Desember 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Hei! Takker for det, men nei takk!!!!!!! Bilen hans er fin den, men jeg skal ha alu.felger. Bilen skal brukes som rekleme og demobil til min bilstereo butikk. Så tilbake til spørsmålet....... Hva passer ?? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Kommer jo ann på hva slags stil du kjører på resten av bilen da Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Desember 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Hei! Spiller det noen rolle hva slags stil man kjører, når man bare har lyst til å vite hva slags alu.felger som passer på Caddyen av 15", 16" og 17" felger ??????????????? Skal ha mulighet til å sving o.l., noen mener at 16" og 17" blir for stort og kommer til å subbe ved sving. Bilen kommer til å få en rein men F & F stil, med dekor, RS front, muligens DTM vinge, M3 speil ++++ men reint karr. Regner muligens at det kommer til å bli noen 15" med kant (muligens 14"), men har mest lyst på 16" m/kant. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Jeg personlig ville ikke ha gått over 7-16 (ET 35-25 et sted) med 195/40-16 på Caddy. Kjører du clean look er jo Porsche felger kult. FnF stil krever litt ris stil på felgene også da. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Desember 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Hei! Takker for det. Regner med at det blir RH Cup 15"/16" eller muligens 14" pga. de har bred kant og er stilig (syns jeg da....). Har også kikket på TSW RIB......... Får se ang. stilen, muligens forandring etter hvert. Håper i allefall at den syns, det er det som er poenget med den..... Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Det går fint me 17" og, men det eneste er at den blir litt høy syns eg. Men det er jo smak og behag. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Hei! Takker for det, regner med at det blir 15" el. 16" Cup felger m/kant. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Hei! Noen som vet hva slags innp. man må/bør bruke på felgene til Caddyen ?? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw caddy Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Har kjøpt den caddyen som ble fiksa under prosjekt CADDYLAC Skal ha 17x7,5 ALU felger på den Men pga meget dårlig grunnarbeid fra tidligere eier, går det sikkert noen mnd med rust sveising pussing og lakking av bilen før den kommer på veien igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Night_wolf_x Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Anbefaler det samme som jeg har på min caddy: 7,25 x 15 med 195 dekk foran og 215 bak Kjører selv rundt med 7"x16" felger på caddyen min nå! Funker fint! Siter Bilene mine: vw caddy mk1 86 modell (prosjekt) vw golf mk1 83 modell (ikke bestemt) vw golf mk3 92 modell (bygges om) vw golf mk3 vr6 delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HERBIE Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Jeg har hatt 17" på min. Gikk fint som bare det. Kjørte på 205.40.17" dekk innpress på 35. Ble litt høy. Hadde også 9*16" Brock b1. Det var knall bra. Litt kjedelig felg men dimensjonen passet godt til bilen. Hadde også Schmidt th line 9*14" fremme og 10*14" bak. Kult det og men Hadde jeg vært deg så ville jeg gått for 9*16" Det tok seg best ut synes jeg da. Siter 74 Mod Golf 1 65 Mod T1 Boble 73 Mod T3 Variant X 84 Mod Polo Derby X 86 Mod "Racetech" Caddyen X 86 Mod Golf 2 "vinterbil" X 93 Mod Golf 3 GTI 16V X 91 Mod Corrado Vr6 X 99 Mod Golf GTI 20V Turbo X http://www.algard-gatebilklubb.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg