Harrybo Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Hei lurte på om noen veit hvor lang tid det tar å bytte vannpumpe?? Min har blitt litt sliten i lageret og jeg har kjøpt meg en ny i går:) Men er dette noe man får gjort selv på et par timer?? Har bytta så og si alt uten vannpumpe før. Men er det noen ting man skal huske på? er det noen som har noen tips?? Vannpumpe koster ikke mer en 374 kr på mekonomen og på Møller skulle de ha 2856 for del pluss arbeid. mvh David Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dBdragger Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 PÅ bil uten servo bytter du den på under timen, med servo så går det fort 1-2 timer Siter Passat 2,0 16v GT Digital Designs Stereo 1800w RMS @ 2ohm på subben Siste Måling: 140,1 dB Team DD Norge http://www.nettnett.net/teamdd/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 JEg har servo og dynamo med multireim. men sitter ikke servoen lavere eller under eller hva skal man si bak vannpumpa???? trenger ikke fjerne servo for å komme til ikke ifølge mekkeboken min. mvh David Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dBdragger Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Joda,servoen sitter under vannpumpa, men festebrakketten ligger FORAN vannpumpa. Så for å komme til å bytte termostat eller pumpe så må det demonteres... Dårlig mekke bok du har! prøv Haynes!!! ;) Siter Passat 2,0 16v GT Digital Designs Stereo 1800w RMS @ 2ohm på subben Siste Måling: 140,1 dB Team DD Norge http://www.nettnett.net/teamdd/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Det er den boken jeg har og det er en dårlig forklaringer i den på sakene du trenger hjelp med men helt simple ting har de masse bilder av. Tak for hjelpen Mvh David Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg