OleC Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 Originally posted by OleC Akuratt det sammen skjedde med min 90 -85 modell. det er batteriet. prøv å mål med voltmeter så skal du se. når jeg gjorde det med min falt spenninga når jeg rusa motoren ( fra 12,7 til 12.0. men når jeg koblet av minus polen og målte utenom batteriet ladet den 13.8 satte inn nytt batteri, for 2 dager siden å nå funker den som bare faen... Beklager feil informasjon. jeg hadde dette problemet en stund, men skiftet batt fordi det var gammelt, men nå etter en uke har problemene kommet tilbake, så jeg får vel bytte spenningsregulator jeg oxo da... Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet Januar 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 Originally posted by OleC Beklager feil informasjon. jeg hadde dette problemet en stund, men skiftet batt fordi det var gammelt, men nå etter en uke har problemene kommet tilbake, så jeg får vel bytte spenningsregulator jeg oxo da... Jepp, prøv det du. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg