Gå til innhold

Video: "getaway" i Mazda 121

Ranger emnet


El_diablo

Anbefalte innlegg

Originally posted by Tape-R

jeg har i det minste noe å skryte av/reklamere for... Hva faen har du?

Det er nettop det der folk misliker da. :rolleyes:

Ja, du har sikkert noe å skryte av, men man trenger ikke gjøre det fordet. Er vel bedre å la andre dømme, enn å dømme sine egne ting.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For noe vås "enkelete" kommer med her inne :mad: Her er det noen som prøver å lage en video bare på gøy også kommer en å sier omtrent. Din video er ikke bra pga den er ikke slik som min. Du tenner ikke fyr på en bil, kolliderer osv... Hallo, hva er det for noe tull da? Klart en video kan være bra selv om noen ikke gjør slike ting. Så vidt jeg har fått med meg så var bare den videoen denne tråden handler om noe de laget på gøy og tilfeldig, med litt ironi. Hva i alle dager gir deg f.esk rett til å si slikt som dette

 

kall meg gjerne gammaldags og dum... men hva faen var egentlig så jævli kult med en film som er helt svart og du bare hører lyder av en slapp liten fisebil som girer....?

 

men jeg og marius er fortsatt de som har laga mest brutale der det faktisk blir gjort mye fanskap i!!

 

at man skal presse en stakkars bil i 140 som i seg selv ikke originalt klarer 100 en gang.

 

jeg har i det minste noe å skryte av/reklamere for... Hva faen har du?
jeg ALENE står for jævli mye av fete film klipp på bilforumet's video side

 

Klart de kunne ha laget filmen i dagslys, kjørt enda hardere osv... Men, når det ikke er deres bil engang som han sier og de bare tok det på sparket der og da. Hva forventer du da? Jeg syns videoen var artig uansett, er ikke så høytidlig som skikkelige hardcore streetracing filmer eller de som tror de er noe. Skal ikke nevne navn. :rolleyes:

Det du skriver er så usaklig og negativt. Det er bare rent skryt og sjikane. Du kan ikke dømme deg selv framfor andre.

I am a fucking streetracer, you know! :p

 

Mine biler... :P

 

*Toyota Supra

*Nissan 300 ZX

*Porsche 911 GT2

 

Eller, nei... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HP-Invent

For noe vås "enkelete" kommer med her inne :mad: Her er det noen som prøver å lage en video bare på gøy også kommer en å sier omtrent. Din video er ikke bra pga den er ikke slik som min. Du tenner ikke fyr på en bil, kolliderer osv... Hallo, hva er det for noe tull da? Klart en video kan være bra selv om noen ikke gjør slike ting. Så vidt jeg har fått med meg så var bare den videoen denne tråden handler om noe de laget på gøy og tilfeldig, med litt ironi. Hva i alle dager gir deg f.esk rett til å si slikt som dette

 

 

 

Klart de kunne ha laget filmen i dagslys, kjørt enda hardere osv... Men, når det ikke er deres bil engang som han sier og de bare tok det på sparket der og da. Hva forventer du da? Jeg syns videoen var artig uansett, er ikke så høytidlig som skikkelige hardcore streetracing filmer eller de som tror de er noe. Skal ikke nevne navn. :rolleyes:

Det du skriver er så usaklig og negativt. Det er bare rent skryt og sjikane. Du kan ikke dømme deg selv framfor andre.

 

 

 

det var jæææææææævli synd for deg!! jeg står fortsatt på mitt!!

 

så jeg kan motta skryt fra andre... men selv ikke skryte av det jeg gjør?.... Jævli logisk.... Fyyy faaaaaen så logisk!!! stikk å heng deg mann!!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

det var jæææææææævli synd for deg!! jeg står fortsatt på mitt!!

 

så jeg kan motta skryt fra andre... men selv ikke skryte av det jeg gjør?.... Jævli logisk.... Fyyy faaaaaen så logisk!!! stikk å heng deg mann!!

Faen, hvor gammel er du? 20? 23?

På tide å oppføre seg som om du er eldre enn 14. Med mindre du har sykdom eller noe.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: Jeg har ikke sagt at du ikke kan skryte av det du selv gjør, men du kan ikke skryte på den måten du gjør. Greit at du mener at du er den beste osv, men trenger du å framheve det på den måten? Du trakker noen uskyldige ned i driten og framhever deg selv som en slags gud. Har du ikke lært noen ting om takt og tone? :rolleyes: Er det riktig slik du oppfører deg? Hvis du si noe om en ting noen har gjort kan du si det litt mer skalig eller klappe igjen.

 

Du svarer bere ikke noen på denne måten når noen skriver saklig til deg. Sier bare litt om personen... :rolleyes:

 

det var jæææææææævli synd for deg!! jeg står fortsatt på mitt!!

 

så jeg kan motta skryt fra andre... men selv ikke skryte av det jeg gjør?.... Jævli logisk.... Fyyy faaaaaen så logisk!!! stikk å heng deg mann!!

 

Når du skal skrive en tilbakemelding på noen som har laget en film er det f.esk lurt å starte med noe positivt. Litt credit. F.esk det er bra noen lager slike filmer osv.

 

Så kan du si f.esk, men hadde dere laget den i dagslys med litt flere kamertavinkler osv så hadde det blitt enda bedre.

 

Så kan du f.esk avslutte venter i spenning på neste.

 

Når du svarer på den måten så skjønner folk litt mer hva du mener som er bra/mindre bra og har mulighet for å forbdedre det. Svarer du på din måte der i mot så blir folk bare sur og forbanna og det ender opp med at ikke noen vil dele filmer med andre... Er det så gøy da?

I am a fucking streetracer, you know! :p

 

Mine biler... :P

 

*Toyota Supra

*Nissan 300 ZX

*Porsche 911 GT2

 

Eller, nei... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men HP-Invent, han har ikke lært seg sånn enda. Det virker som han er en fjortiss med ADHD / MBD eller noe, men hva vet vel jeg?

Nesten verre om han IKKE er det, for da er det jo virkelig synd på fyren.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

 

 

hmmm... vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den.... men det er ikk ehver dag jeg har sett noen burne i en varebil for show.. jeg selv syntes dette var litt morro... farlig som faen.. men morro.

 

ANyway... MDS, du får tro hva du vil... jeg har i det minste noe å skryte av/reklamere for... Hva faen har du?

 

Hva faen har jeg? jeg har ikke noe spessielt å skryte av nei. Men hva FAEN har det med saken å gjøre? Fordi jeg ikke har noe å skryte av så får jeg ikke lov å si åssen inntrykk jeg får av deg her på forumet? Syns du det er så jævli fint å ha noe å gå rundt å skryte av og reklamere får? Greit nok at man kan være stolt av ting man har gjort selv osv, men på den måten du får det fram på er jo helt for jævlig. Helt patetisk spør du meg. Kanskje jeg har noe å være stolt over når bilen min er ferdig(!?), men ikke faen om jeg kommer til å disse andre og spørre hva faen dem har å skryte av!

 

Og nå er jeg ganske sikker på at jeg snakker på vegne av mange av bilforumets brukere.

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

 

SPESIELT! gutta som kommer med "oh fy faen.. sjekk denne. dritt råååå!" så er det bare enda en jævla hobby råner som står å burner på en p-plass og ikke en gang klarer å fullføre onkli piruetter.... HVA ER SÅ KULT MED DET!?.... kall meg gjerne dum men jeg vil igjen ha et svar.

 

Jeg og marius har påtatt oss mye drit for at andre skal ha no kult å se på og le av. jeg kan ikke nevne hvor mye drit vi har kunne blitt fucka ONKLI for hvis vi hadde blitt tatt! men igjen. der ligger hele morroa.

 

Du får huske på en ting : Ikke alle gidder å bruke penger på og kjøpe biler for bruk i destruction derby, derfor blir det en del "halvveis action", i motsetning til deg som bruker penger og litt ekstra innsats på det. Og det er bra.

Men jeg lurer på hva du legger i begrepet "hobbyråner". Andre vil se på deg som en hobbyråner når du sladder med en 929 på grusveier, HiAcen i rundkjøringer og Fiater på snøfylte skogsveier. Det er mange andre i dette landet som gjør det samme, men de er vel bare bygdetullinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by clone baby

Vet ikke om det er sakt, men de Mazda 121 er så stygg og ramme sjev att jeg hadde kuttet av kuken min for og slippe og eie en slik en :D men men.. smaken er som baken...

 

Jeg hadde tatt imot en slik mazda 121 jeg, hvis alternativet hadde vært å få pessefanten kappet av. :cocain: kiddie blah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by clone baby

Vet ikke om det er sakt, men de Mazda 121 er så stygg og ramme sjev att jeg hadde kuttet av kuken min for og slippe og eie en slik en :D men men.. smaken er som baken...

Dett er måte på! :eek:

Skjønner ikke at de gidder å kranglve enganb jeg! Gutta er jo ikke proffesjonelle, selv om RDL kansje trop det! :P

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MeSs

Dett er måte på! :eek:

Skjønner ikke at de gidder å kranglve enganb jeg! Gutta er jo ikke proffesjonelle, selv om RDL kansje trop det! :P

MeSs

 

Skjønner ikke at det skulle bli oppstyr for at en kar legger ut en videosnutt med en bil som kjører jeg nei... rare greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

 

synd å si det .... men det er bare å slenge opp linker til filmer brukere på forumet har laga det.... Værsågod.

 

OSENWORKS har laga en del fete klips, men jeg og marius er fortsatt de som har laga mest brutale der det faktisk blir gjort mye fanskap i!!

 

 

Og når det kommer til GIS, så var jo problemet nettop det at vi IKKE fant no politi i oslo! hadde vi finni dem så hade saken vært løst!

 

Men igjen.... Hva faen har du laga som du kan vise frem for andre?

og jeg vil ikke kalle det så jævli skryt. det er bare fakta faen. Hvorfor ikke reklmaere for det man lager!

 

Og hvis ikke dere har noen url å komme frem av klipp dere selv har laget som underholdning for andre så bare hold kjeft. du trenger ikke å qoute no mere. Gi nå faen i hvor patetisk jeg er.... se på deg selv. Slenger bare dritt men har ikke en dritt selv å komme med..

 

Hva fan er så jevla fett med å burne i en utpult gammal volvo til den brenner opp da?keep ut the good work jævla hobby råner av et helvete:ssip:

Dyngman,

Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår