Hole Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Er det noen som erfaringer med orginale kontra uorginale clutcher til Golf. Det er en 1.8 GL clutch som står på nå. Kan jeg bruke GTI 16V clutch f.eks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett c kongen Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Originally posted by nonameice Er det noen som erfaringer med orginale kontra uorginale clutcher til Golf. Det er en 1.8 GL clutch som står på nå. Kan jeg bruke GTI 16V clutch f.eks? du kan ikke bruke gti clutch op en 1,8 hvis du skal gjøre det må du bytte gir kasse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Originally posted by kadett c kongen du kan ikke bruke gti clutch op en 1,8 hvis du skal gjøre det må du bytte gir kasse... hmmm.. og dette e du sikker på?? hadde noe gi kasse på min bil og brukte org clutch... det var en 1,8gl motor!! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Det finnes forsterkede clutcher til vanlig 1,8, koster ca.2000,- på Bilxtra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg