Gå til innhold

genial sjåfør!

Ranger emnet


The cowboy

Anbefalte innlegg

har vært med på det motsatte, var en bussjåfør fra nord en plass som ble kalt nordlending hver dag av de som satt bakerst i bussen, så då lot han være å åpne døren bak når han trodde de skulle av.. eneste var at de skulle ikkje av før neste stopp, så ble jo stakkars meg som også satt bak fint nødt til å gå tilbake.. så då ble jo de som kalte han nordlending jævli fornøyd og kalte han det resten av tiden de gikk på skole..

 

syns det var bra gjrot av han å hive av alle, men eg syns generelt de bør tenke seg litt om før de straffer jævelungene, så eg slipper å gå..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LoCDoG

har vært med på det motsatte, var en bussjåfør fra nord en plass som ble kalt nordlending hver dag av de som satt bakerst i bussen, så då lot han være å åpne døren bak når han trodde de skulle av.. eneste var at de skulle ikkje av før neste stopp, så ble jo stakkars meg som også satt bak fint nødt til å gå tilbake.. så då ble jo de som kalte han nordlending jævli fornøyd og kalte han det resten av tiden de gikk på skole..

 

syns det var bra gjrot av han å hive av alle, men eg syns generelt de bør tenke seg litt om før de straffer jævelungene, så eg slipper å gå..

 

er jo det som er halve poenget.. de som er uskyldige blir og straffet.. og da blir de sur på de som driver og føkker opp..

og da blir det oppvask innbyrdes.. og så kan man muligens få slutt på det.. for når 60 personer snur seg mot 15.. da blir det ikke gøy lenger å være en plager azza!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det e jo tanken, men når du e en liten drittunge så tenker du ikkje sånn når de store "gangsterene" sitter og kuker seg på bussen..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der syns jeg ikke var bra gjort i det hele tatt!

 

For det første, som andre sier, uskyldige skal ikke ta dritten for/med de skyldige. Hvis jeg raner en bank blir ikke familien min satt i fengsel sammen med meg...

 

For det andre er det en bussjafør sitt valg om han vil kjøre skolebuss eller ikke. Eller buss i det hele tatt. Er den ruta så ille, så slutt å kjør den ruta. Er det kjipt å kjøre buss, så er det nok mange andre jobber som er bedre, hvor man kan tjene like mye uten å klage på skolebarn.

 

For det tredje er det godt mulig at flere av de 75 skulle noe viktig, som de ikke fikk gjort. Kjedelig å ikke få besøkt sin syke bestemor fordi bussjaføren tvang deg til å hoppe av på E6.

 

 

Har selv blitt kasta av skolebussen for noen år siden. Greit, noen oppførte seg som drittunger, men ikke alle. Den velkjente leken med å trykke stopp knappen når man ikke skal av foregikk, flere dager på rad. Den gamle gretne bussjaføren stoppa, gikk bakover, og klappa til en kar, som begynte å grine. Det var ikke han som hadde plinga, så flere passasjerer slang dritt og klagde på sjaføren. han åpna dørene og sa at han ikke kjørte før bussen var tom. Det gikk vel en halvtime eller no før sistemann gikk av.

 

Flere elever klagde til busselskapet, og siden har jeg aldri sett han igjen. Det var i hvertfall noe bra med den historien min da! :)

Hilsen Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by guest

Du kunne jo alltids sette deg ned lengre fremme i bussen og gå ut foran isteded...

 

hadde eg vært synsk hadde eg gjort det.. :rolleyes:

 

syns fint bussjåførene kan gjøre faenskap igjen mot de som e rævhål på bussen, men det virker ikkje som om de klarer å ta rette personer og då syns eg de kan gi faen..

 

hvis folk som e ute etter å være idiot på bussen kan plinge 15 ganger så kommer bussjåføren og slår til en tilfeldig person på bussen, så gjør jo de bare det.. bare å vente til de e omtrent hjemme, så slipper de å gå så langt og..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår