Gå til innhold

Soundstream vs Rockford

Ranger emnet

C0bra

Anbefalte innlegg

Hvordan stiller soundstream i forhold til rockford? Hvordan er Van Gogh serien i forhold til Power serien? Hva spiller penest, høyest? Hva er mest verdt prisen? Hva har best kvalitet?

Sitter nå med en Rockford P8004 forsterker, FNX2614 frontsett og 2stk RFP4812subber i lukket kasse og "dagdrømmer" litt på hva jeg kan oppgradere neste år. Det jeg har vurdert som oppgradering er å gå opp til 2stk T112D4 subber, T10001BD til subbene og T5002 til frontsettet.. Kommer selvfølgelig til å oppgradere strømtilførselen i bilen først! Men hvordan vil det være mot la oss si en VGA 1600.2 med 2stk VGW-12 og en VGA 400.2 med ett VG.6C? Subbene skal i lukket kasse uansett hvilke det er! Prismessig blir det jo nesten likt i nypris, eneste jeg kan kvitte meg med frontsettet også hvis jeg går for soundstream tingene..

Hva ville dere vurdert sterkest? Kunne godt tenkt meg å fått i gang en stor diskusjon her, men mange meninger:D

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja.. erfaringen jeg har med rockford er at det er noe piss som ikke er verdt pengene..

får så ufattelig mye annet som spiller skjorta av det til en mye billigere pris..

Soundstream ville jeg mye heller kjøpt...

Van Gogh serien er en Q serie.. altså kvalitets lyd.. ikke noe db drag prosjekt..

men går du på tarantula serien så får du nok noe som banker rockford på ALLE områder...

mvh

X-Cell

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by X-Cell

tja.. erfaringen jeg har med rockford er at det er noe piss som ikke er verdt pengene..

får så ufattelig mye annet som spiller skjorta av det til en mye billigere pris..

Soundstream ville jeg mye heller kjøpt...

Van Gogh serien er en Q serie.. altså kvalitets lyd.. ikke noe db drag prosjekt..

men går du på tarantula serien så får du nok noe som banker rockford på ALLE områder...

mvh

X-Cell

100% enig.. med det første..

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha hatt XX antall Rockford produkter så er jeg veldig fornøyd og glad for at jeg byttet det ut med Soundstream produkter.

Byggekvaliteten på produktene er meget meget bra, selv på de billigste seriene. Jeg vet for jeg har demontert det som kan demonteres og litt til :-)

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant