c.worth Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 hvem kommer å hva kåmmer dere med? vet dere om det kommere noen?naboen?hva kommer han med? har dere noe på hjerte skriv det inn her..alt om sommertreff kan diskuteres:) kommer hvertfall med en sierra cosworth rwd Siter Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd. VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi4ever Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Jeg kommer med denne A4`n med 180hk+ ;) Siter BB-Racing AS Provides power with technology by TS-Racing 96 23 10 10 http://WWW.BB-RACING.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.worth Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 satan....:) hadde nestn glømt av kor fin den va...:) ett smykke.. Siter Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd. VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi4ever Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by c.worth satan....:) hadde nestn glømt av kor fin den va...:) ett smykke.. Takker , blir gjort nån små endringer for 2005 sesongen. Sideskjørt, litt gitter i fronten og nytt og lettere svinghjul i alu. Siter BB-Racing AS Provides power with technology by TS-Racing 96 23 10 10 http://WWW.BB-RACING.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossigjengen Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Æ kommer jo åsså.. som på settar då, eller så kjøre æ (eller ka mats???) Siter - BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740 x toyota carina e 2,0 x opel kadett gsi http://www.dekklageret.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.worth Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 tja kansje du får kjøre,je vest vi ikkje tar biln på hengar då,så kjøre vi me H1 te han pappa:) Siter Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd. VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Vi kjæm... med MASSER av power!!!! fordelt utåver et breidt spekter!!!! HEHEHE!!! Iallefall ein Volvo, og forhåpentligvis To bmw´a. Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Kommer vel en tur jeg også, men ikke med spesielt mye power:D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Ich komme.. Hva jeg kommer med vil tiden vise.. ;) Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.worth Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 håpe det bi mange så kjæm...håpe på fint vær,mykkje sol å varme:) kjæm kansje en ganske næsty s2000 fra andenes..feit stayling,ganske så rå den biln.. sån søringa så tar den "lange" veien noråver før å kjøre på norges beste bane?? Siter Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd. VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EilertseN Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Kommer dit jeg ! Med denne mr2, med 200hk. Siter Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97" (x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91" (x)Audi A4 1.8TQ Avant 97" (x)Audi 80 B4 94" (x)Audi S2 Coupe 91" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Står vel gjærne her hvem som kommer;) http://www.sommertreff.no/v2/index.php?option=com_content&task=view&id=19&Itemid=43 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.worth Skrevet Desember 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 men det e vel ikkje aille så e på den sia å ser...e det vel??? næi tænkte mæ det... du nismo laga jo eia link om acr 05 her på forumet,sæl om sommertreff har eia heimesia så førtell om treffet.. då kan jo æ lage eia link her å spør om kæm så kjæm å ka di kjæm med...eller plaga det dæ??? Siter Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd. VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kicker Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Jeg kommer så fremst jeg får bilen ferdi. Både håper å tror det skal gå bra. Biln er forresten en 2000 Mercedes ML. En god del ombygget og mye mer skal det bli før sommeren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by c.worth men det e vel ikkje aille så e på den sia å ser...e det vel??? næi tænkte mæ det... du nismo laga jo eia link om acr 05 her på forumet,sæl om sommertreff har eia heimesia så førtell om treffet.. då kan jo æ lage eia link her å spør om kæm så kjæm å ka di kjæm med...eller plaga det dæ??? Var du full når du skrev dette innlegget? (da er du vel unskyldt) Ellers så burde du vel tenke litt før du skriver noe her inne. Husker du hva du spurte etter i den første posten din? Hvis ikke så kan jeg friske opp minnet ditt her og nå. Du spør om hvem som kommer til sommertreffet, og jeg gir deg/dere en direkte link til de som er påmeldt. Der finner du en liste over hvem og hvilken bil dem kommer med. Hvordan du klarer å rote det til oppi hodet ditt at jeg nå har fornærmet deg klarer jeg ikke helt å skjønne:D Jeg har bare svart på spørsmålet ditt.... Og nei, det plager meg ikke at du laget denne tråden på forumet... tvert i mot:) Jo mere snakk det er om treffet, jo flere er det som får vite om det. Er fortsatt mange bilinteresserte i Norge som ikke aner at vi eksisterer, og all PR er god PR;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg