PantheruS Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Ble tipset om en bmw 316 som skulle vrakes, eieren gadd rett og slett ikke og selge den. dro no og så på han, fant ut at jeg like greit kunne ta han med meg for 1500:P Biln er faktisk i grei stand. motoren byttet, så bilen har gått 220 000, og motoren 126 000(er bare 1800/: ). litt overflate rust, ellers fin i lakk og interiør. biln startet og gikk når jeg hentet den, men no er fordeleren ødelakt, må ha en ny siemens fordeler, og det er ikke så lett og få tak i. Burde jeg beholde bilen, kanskje få tak i et billig kit og lakke den blå metallikk, eller finne meg noe annet? ble litt usikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Det er en 316 da. Litt slapp om du bryr deg om sånne ting. Fiks noe av værste rusten å gjør bilen kjørbar. Selg så for kanskje en 10k? Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PantheruS Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by Camryfellow Det er en 316 da. Litt slapp om du bryr deg om sånne ting. Fiks noe av værste rusten å gjør bilen kjørbar. Selg så for kanskje en 10k? hmm, ja det jeg og mener, at det kanskje blir litt slapt, får jo 180km/s på han, men uansett. er første bilen min, blir ikke 18 før om et halvt år, og har ikke så mye penger at det gjør noe:/ men kan jo få tak i fordeler(som faktisk ikke er så lett, finner bare bosch), flekke i overflate rusten, bytte plugger, luft filter, oljefilter, olje.. å prøve og aventere den, se hva jeg får for bilen. ellers er den i grei stand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gondl3n Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 HALLO? Klarer du 180km/s da ville jeg ha vurdert ha beholdt bilen gitt :P Puss den opp og selg den :D Lykke til Siter Tips til div styling osv til Sierra 2dørs, 2.0l. Alt av tips mottas med takk. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Fiks den i kjørbar stand, få gjort unna småfeilene osv osv.. Også selger du den med god fortjeneste.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PantheruS Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 hehe, tar no og fixer opp bilen først og fremst. Vist jeg finner en annen bmw 320/325 som ikke er så dyr kan jeg jo vurdere sterkt og selge min. Men har ikke så mye penger, så da må jeg finne meg et billig utgangs pungt med god motor i nordland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg