kadett c kongen Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 jeg skal god kjenne bilen min på biltilsynet... men jeg trenger papirer på alle spesifikasjonene til opel kadett c GTE noen som vet om noen som har disse papirene.. evt en kontakt persjon i opel???? navn?+ tlf???? mvh meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Er det lengde bredde og høyde du vil ha, eller er det på bremser ol? Jeg har Opel sine papir på bremser hvis du vil ha en kopi. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett c kongen Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by drturbo Er det lengde bredde og høyde du vil ha, eller er det på bremser ol? Jeg har Opel sine papir på bremser hvis du vil ha en kopi. Tommy bremser papirer og andre parirer som kan fortelle at jeg har 1600/gte understell... alle papirer på kadett c er bare positift.... sender deg en pm med adressen min.... mvh meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Trenger bare papir på bremser og dok. på at du har skiftet til gassdempere for å godkjenne som gte. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett c kongen Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by fluid Trenger bare papir på bremser og dok. på at du har skiftet til gassdempere for å godkjenne som gte. gule koni rund-baut..... vet ikke om det går da og vanelig 40 mm senking... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Er ikke sikker jeg. Kadetten min ble godkjent ombygd til gt/e i '90 tror jeg, og da står det i vognkortet at "Kjøretøyet er ombygget identisk med Kadett GT/E. Den har 2 liters motor". Eneste forskjellen på 16s og gte er jo dempere og dekk i hastighetsklasse v(?) pga. høyere toppfart. Noen gte hadde også forsterkning på traversen foran, men min ble godkjent uten. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiktory Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Godkjenningspapirer på alle orginale opler får du helt gratis hos alle autoriserte opelforhandlere. For ombyging utover det som finnes orginalt må man kontakte GM. Siter - 1986 Opel Ascona 1,8 Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyostli Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 stikk å godkjenn bilen din ombygd på opel så får du med papirene du skal ha på at opel har sjekka at alt er godkjent ombygd og stikker på biltilsynet det er sånn jeg har gjort det,, da tar biltilsynet en liten sjekk Siter www.opelragger.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg