Dovring Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Hei. Har akkurat kjøpt meg en billi golf 2 som ikke helt går som den skal :( Dette er en 1,8 gasser. Vi rensa gasseren og satte alt på plass igjen. Bilen starta og gjikk slik passe fint, røyk litt mye, men pytt pytt. Etter att den hadde stått i 20 min på tomgang, tenkte vi att vi skulle stoppe den og sette på luftfilterbokse og starte den på nytt. Det som skjedde nå var att den gjikk bare på 3 sylindere :(:( Pluggene er nye, så jeg tror ikke det er dem. Noen som vet va dette kan være? Har hørt att det kan være vakumslangene inn på forgasseren? Håper noen der ute kan hjelpe!! mvh Tore Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 pluggledninger? de har fucka opp bilen min endel ganger.. den 3 sylindrede charaden min gikk bare på 2.. :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 har ikke sjekka dem enda, men tror du det er dem da? siden bilen sto å gjikk fint i 20 min, stoppa den, satte på luftfilterboksen og starta igjen. Da gjikk den bare på 3 :( Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 ingen som har peil? :( Er vel mange som er på jobb og skola enda, så håper å få svar utåver dagen. Tenkte å mekke litt på bilen i mårra kveld. mvh Tore Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett c kongen Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Sitat Originally posted by Dovring ingen som har peil? :( Er vel mange som er på jobb og skola enda, så håper å få svar utåver dagen. Tenkte å mekke litt på bilen i mårra kveld. mvh Tore har skrudd masse på golf ja.... blitt noen 1000 timer ... FØRST: start dritten og ta en TANG og tra av en og en plugg ledning og hør på om motor forandrer noe turtall.... forandrer den turtall er den pluggledningen OK forandrer den ikke turtall er den pluggledningen(pluggen) FØKKA hvid du finner noe feil med det første jeg skrev så er det bare og bytte deler... evt følg den lista som jeg har skrevet nedover.... 1 se på rotor... 2 se på fordeler lokk 3 se på plugg ledninger.. 4 se på de el kontaktene som går til halv giver på fordeleren(3 ledninger) 5 ta ut plugger. se på dem og mål evt åpning 6 skjekk med start gass på at den ikke suger falsk luft.... 7 evt ta av forgasser igjenn og skjekk den gummi membran som sitter under forgasser (jeg tror du har en 2E2 forgasser...) 8 skjekk jording til karosseriet fra motor og til batteri:D 9 monter alle delen som tu hr tatt av og start dritten og kjør som et helvete-for da er du der snart....:D :D :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 takk for tipsene =) Skal prøve dette i mårra viss den ikke går noe bedre etter vi har prøvd med en annen gasser ;) Noen flere som har tips? Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Kanskje det er noen der ute som har tegninger/forklaringer på hvor alle vakumslangene skal på forgassern? Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 inegn flere gode tips til meg og golfen min? Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Sitat Originally posted by Dovring inegn flere gode tips til meg og golfen min? hvis golfen var så forb. billig, burde du ha råa til å kjøpe deg haynes boka også.. det ser ut som om du trenger den :) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 hehe, den var billi ja ;) kan stikke å ta noen bilder av den nå jeg. av motorn/gasseren osv. Skulle nokk hatt den boka jah =) Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg