eko004 Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Prøver igjen å selge mitt shift kit til 700R4, passer ikke helt min astro da jeg trenger et annet kit, blir litt overkill. Kittet kommer fra Transgo og heter 700R4 2&3 reprograming kit. Importert fra statene og kostet meg nesten en 1000-lapp. Selges for 700,- som er en kurant pris. Ring 47400304 eller send mail, eivi-ko@frisurf.no Siter Eiko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eko004 Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Mmm..virker tungsolgt dette. Ingen som vil ha? For gæli at det bare ligger og støver på hylla. Siter Eiko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Skjønner hva du mener, har selv et "kjekt å ha" B&M kit på hylla som støver ned. Hadde vært artig å prøvd TransGo-kit'et engang, men ikke nok til å kjøpe det uten behov... :( Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eko004 Skrevet Desember 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Det ser ut til at det blir liggende ja. Pokker at jeg bestillte feil. Men sånn er det. Får prøve senere, Siter Eiko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg