Nox Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 trenger spacere til de nye felgene. tror det skal være 30mm foran og 25mm bak, har ringt litt rundt men ikke funnet noen som selger.. vet jo at folk her har fått tak i, men hvor? Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 25mm er mye da.. jeg har bare sett 15mm fra momo. Men jeg fant en side som fører spacere. Denne siden Lykke til :) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Ditt lokale mekaniske verksted,ellers så finned det en svenske på turboperformanceclub som lager på mål..kaller seg v70 på forumet mener jeg.. jeg har 1stk på 30mm liggende.:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 ok takk for svar. fant en svensk side som selger et sett for å bruke felger til ny volvo på gammel. http://www.spacers.nu Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Reagerte litt på at du skal har større spacer foran enn bak! Det burde være motsatt hvis det er til en 240. Jeg fant ut at ingen hadde slike spacere jeg trenger, så derfor lager jeg de selv! 30mm foran og 40mm bak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 jeg brukte 10 mm forran og 25mm bak, funket som faen... kan få kjøpe de! Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 dei selge monge forsjellige på http://www.bcb.no Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 En generell vesentlig sak er jo hvordan felger du skal ha da, og hvilket innpress det er på de... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 jeg vil ha noen fete spacere bak.. 20-30mm på hver side. ps. for at det skal være lovlig, må man ha spacere som er skrudd fast, for så å skru felgen fast i spaceren. man må også bytte hjulboltene. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 jeg som har blandet. skal ha 25mm foran og 30 bak. det funker med mindre men det ser ikke bra ut. for å ha så feite spacere må de skrues fast i navet og så feste felgene på spaceren for at det skal gå.. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 jeg har ORGINALE 20mm spacere bak på min.. der er det styringer innover og utover, helt perfekt lagd for volvo (ikke rart når de er orginale) de er massive og ser helt klart MYE mer kvalitet ut enn noe anna spacer jeg har sett noen gang, noen som har godkjenningspapirer på de forresten? du kan vel få kjøpt på volvo tror jeg, men koster penger da :( du får kjøpt på eiker-motorshop.. men har hørt skrekkhistorier om de, at de har delt seg mens du kjører osv,,, AUCH!! :( Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 FYFYFYFY!!! Det er ikke bra at spaceren er skrudd fast i navet, og at felgen er skrudd fast i spaceren!! Det SKAL være gjennomgående skruer fra navet som felgen skal skrues fast på!!! Ikke noe problem å kjøpe lengre skruer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 trodde det var som du sier der på alle jeg? IKKE spacere som er skrudd først i navet for så å skru felgene fast i spacer? UTRYGT :( Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by Mambo trodde det var som du sier der på alle jeg? spacere som er skrudd først i navet for så å skru felgene fast i spacer? UTRYGT :( Dette er ikke bra!! Som sagt det skal være gjennomgående bolter fra navet som går igjennom spaceren og ut til felgene!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bozzo Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Hmm, har aldri orka å bry meg om spacere ( :rolleyes: ), men med dem så får man altså ett mye større utvalg i felger? :D :D Hvilke andre biler er det som har same boltsirkel som Volvo a? Kan man bruke de flate svarte felgene (husker ikke navnet) som man finner på 850 T5 og slik da? :D Siter '95 Nissan 200sx S14 ----- x'85 Volvo 240 TIC :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg