ManiaCoupe Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Selger motoren som står i GTI'en min da jeg har en annen motor som skal i den. Interesserte kan prøve motoren i bilen før jeg plukker den ut i løpet av de neste ukene. Den går som f..n og forrige eier overhalt toppen i Januar. Den har gått ca 260k og har nyoverhalt dynamo og ny vannpumpe. Jeg har brukt Mobil1 olje. John-Arne mob: 95286008 e-mail: john(at)cnc-service.no Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 pris...? bare å sette rett nedi mk1...? Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Januar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 4000,- og ja plug'n play:op Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankjakobsen Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 hmm.. noen slags idè om hvilken akslinger som kan brukest ? mk2 eller mk1 akslinger ? Passer alt rett neddi einseren ? Siter Audi A6 Allroad -01 Audi RS2 -94 KTM Duke 690 -09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by Frankjakobsen hmm.. noen slags idè om hvilken akslinger som kan brukest ? mk2 eller mk1 akslinger ? Passer alt rett neddi einseren ? Bruk akslinger tilpasset girkassen du har ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankjakobsen Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 dvs. at jeg kan bruke golf2 akslinger fra feks. 16v/8v 1.8 gti(4+E gearkasse husker ikke hva den heter) til en golf mk1 ? Så da glir motoren rett neddi uten andre tilpasninger en motorfestene Siter Audi A6 Allroad -01 Audi RS2 -94 KTM Duke 690 -09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Hva som passer om hverandre aner jeg ikke. Motoren selges uten gearkasse hvis den passer på 16v. Liker utvekslinga:D Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by Frankjakobsen dvs. at jeg kan bruke golf2 akslinger fra feks. 16v/8v 1.8 gti(4+E gearkasse husker ikke hva den heter) til en golf mk1 ? Så da glir motoren rett neddi uten andre tilpasninger en motorfestene 2`er akslinger er lenger enn ener akslinger.... så det går dårlig finn ei kasse med 90mm flenser og bruk akslinger fra en golf 1 Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg