Coustig Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Skal renske garagen og selger en liten pakke med følgende: 1 Stk Design Refrense DR312 Subwoofer 1 stk Coustic XM5e Elektronisk delefilter 1 sett Rockford Fosgate fanatic 2 veis 5,25" 120W,Nye i ask 1 stk Stinger PRO Sikringsholder til en stor sikring,ny 2 stk Rockford Positive batteriklemmer,ny 1 stk Rockford Negativ batteriklemme,ny 2 stk stinger vifter 1 stk Audio Control ESP 2 Kunne tenke meg høystbydende over 1.500,-+ frakt. NB! dette er nesten bare prisen for batteripolskoene. Mvh Stig 45241742:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 du har pm ;) Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by Coustig Skal renske garagen og selger en liten pakke med følgende: 1 Stk Design Refrense DR312 Subwoofer 1 stk Coustic XM5e Elektronisk delefilter 1 sett Rockford Fosgate fanatic 2 veis 5,25" 120W,Nye i ask 1 stk Stinger PRO Sikringsholder til en stor sikring,ny 2 stk Rockford Positive batteriklemmer,ny 1 stk Rockford Negativ batteriklemme,ny 2 stk stinger vifter 1 stk Audio Control ESP 2 Kunne tenke meg høystbydende over 1.500,-+ frakt. NB! dette er nesten bare prisen for batteripolskoene. Mvh Stig 45241742:) Kjøper gjerne det RF Fanatic settet, hvis du selger løst da vel og merke Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Jeg er også interessert i det du har av RF. Send meg en pm med pris. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coustig Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Hei! J-unit: Du har full PM. Prophets: Er bydd 300,- + frakt, for lite synes jeg, aldri vært ute av asken. Selger helst samlet alt. Rage: gi meg en pris som du er villig til å gi. Skal prøve å legge ut bilder av alt etter hvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 er bassen bra? specks? "1 Stk Design Refrense DR312 Subwoofer" 12" da elle ;/ skjønner ikke folk, hvorfor selge så billig når du kunne fått mer uten trøbbel... Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coustig Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Design Refrence DR 312 er 12" sub element, ja. Dette er ett bass element som egner seg godt til "pen bass". Design Refrence er overklassen til Coustic., og spiller utrolig kontrollert og pent. Jeg har hatt 4 element men det som nå selges er ikke spilt mere enn maks 2 timer med, så det må spilles inn litt till for å vise sitt sanne jeg. Mvh Stig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by Coustig Design Refrence DR 312 er 12" sub element, ja. Dette er ett bass element som egner seg godt til "pen bass". Design Refrence er overklassen til Coustic., og spiller utrolig kontrollert og pent. Jeg har hatt 4 element men det som nå selges er ikke spilt mere enn maks 2 timer med, så det må spilles inn litt till for å vise sitt sanne jeg. Mvh Stig kroner? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by Coustig Hei! J-unit: Du har full PM. Prophets: Er bydd 300,- + frakt, for lite synes jeg, aldri vært ute av asken. Selger helst samlet alt. Rage: gi meg en pris som du er villig til å gi. Skal prøve å legge ut bilder av alt etter hvert. Hva var nyprisen? Finner ikke noe info om det, men kjøper det nok for mere enn 300 hvis jeg får vite litt om det!:) Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Du har pm. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coustig Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Prizma: Hvis jeg skal selge det løst må jeg ha 400,-. Prophets: Det er da kjøpt for under 6 mnd siden hos RF forhandler., skal sjekke litt mere på de i kveld ang type. NB! de har justerbar diskant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Pris på batteriklemmer, en stk negativ og en stk positiv? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 skjønner ikke det derre eg.. har ingenting i innboxen min men svar meg på mail da.. janajoh@hotmail.com Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by Jonte Pris på batteriklemmer, en stk negativ og en stk positiv? De ska jeg ha! Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by Coustig Design Refrence DR 312 er 12" sub element, ja. Dette er ett bass element som egner seg godt til "pen bass". Design Refrence er overklassen til Coustic., og spiller utrolig kontrollert og pent. Jeg har hatt 4 element men det som nå selges er ikke spilt mere enn maks 2 timer med, så det må spilles inn litt till for å vise sitt sanne jeg. Mvh Stig 400,- stk er jo en fin pris :D hva med et bilde og litt specks? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg