Mombasa Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Originally posted by Olav Vangsnes Helt topp!!! Hadde vært sinnsykt kult å se hvordan den ser ut nå!!! Men er kanskje noe mørkt ute?? Æssa blitsen og langlysa gjør susen... Blir du her 1 times tid eller 2 til ? Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Originally posted by t33zr Æssa blitsen og langlysa gjør susen... Blir du her 1 times tid eller 2 til ? Ja, det holder sikkert!! Jeg skal på jobb tidlig tidlig i morra, så tror jeg kvelder snart... Men blir nå hvertfall å inn å sjekke i morra tidlig!! Takk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Sett noe mer til den - og kanskje fått tatt noen bilder??? Hadde vært himla morsomt å sett hvordan den så ut nå...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Eg greier ikkje å sjå bilde i første posten. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by Kaksa Eg greier ikkje å sjå bilde i første posten. Sånn - da skulle bildet være på plass igjen... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by Jonaldo Blir nok 100k for dyrt for meg nå, men prisen er ikke gal. Den er jo skamfet! Ingen som har sett Vectraen din da? Kan det stemme at jeg så mazda-en din i kr.sand fredag for en uke siden?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 blir det noen bilder av bilen, t33zr? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg