Gå til innhold

Hva vil dere se i en bilfilm?

Ranger emnet


Mark1

Anbefalte innlegg

Originally posted by Supraguy

Sladding, drifting, idiotkjøring. Og det med portrett aktig vil jeg se blanding. :)

Har en slik en som jeg har laget selv, for et par dager siden.. om noen har serverplass..

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Starten synes jeg er ganske viktig... Litt oversiktsfilming å filming langs der eventuelle biler står parkert på rekke.. litt mere filming av de feteste filene og filming av noen damer kanskje? Med tøff musikk... Drifting er fett å se på film! Drag er fett det også, men igjen vanskelig å filme så du får fartsfølelsen hvis dere skjønner..

Variasjon i filmingen er vel ganske viktig så det ikke virker så langdrygt. Eller er jeg fan av "bloopers" hvis dere skjønner hva jeg mener.. hehe.. så mange av de selv på gatebil.. hehe. Slike innslag som han fyren som danser til acid musikken er morsomt. Å viktig at under drifting 0.l så begrenser man musikkbruken.. vil høre motorlyd;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye nyttig info her folkens, superfint! :D

 

 

Originally posted by BLACK.PEARL

Hva er idiotkjøring?

 

Idiotkjøring er to ting, enten amatørmessig kjøring som ofte ender i tur av veien.

Eller så mener de direkte farlig og dumdristig kjøring på veien, som er farlig for andre og helst ikke burde drives med, men som desverre er fett å se på.

 

Originally posted by Peer

Akkurat nå vil jeg se rwd biler på vinterføre! Hvorfor har ingen laga vinterfilmer enda? :(

 

Jeg har nå laget to små videoer med rwd bil på snøføre iallefall ;)

 

Originally posted by KinG^KaoZ

Parkerte biler er det siste jeg vil se iallefall ;)

 

Hehe sant det, lagde ferdig video fra autofilmessen, men det var bare parkerte biler, og siden ingen vil se slikt slipper dere :)

 

 

Men bare kom med mer innspill her folkens, dess mer direkte og nøyanserte dess bedre...

 

Feks, vil man se litt av alle bilene,

Eller lange deler med alle,

Eller masse av de råeste,

Eller lange deler om kun de få helt råeste...?

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kult å se sladding, burning og slike ting. Litt idiotkjøring og ikke filme bare de villeste bila, rått å se noen burne og kjøre bra og sånn med en av de litt gode gamle bila med ikke så alt for jævlig mye motor...

Ascona B c20let *godkjent*

BMW 316

Ascona B 1977 prosjekt

MB 190 E

It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm blir egentlig bare forvirra når man leser denne tråden

sånn jeg ser det nå vil dere ha "mye av allt"

fete biler, gamle biler, biler med gode sjofører, børning, herjing... hva med litt konkretisering folk..? :rolleyes:

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår