MeSs Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Originally posted by Supraguy Sladding, drifting, idiotkjøring. Og det med portrett aktig vil jeg se blanding. :) Har en slik en som jeg har laget selv, for et par dager siden.. om noen har serverplass.. MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Originally posted by MeSs Har en slik en som jeg har laget selv, for et par dager siden.. om noen har serverplass.. MeSs Hvor mye plass trenger du? Kan høre med en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 vil se: +damer +de tøffe bilene, +rask oversikt over alle bilene.. vare for å få inntrykk av hvor mange som er der +litt idiot kjøring. :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Nesten alle her vil ha idiotkjøring, ser jeg.. Det som er merkelig er at når det kommer en video der hvor det er idiotkjøring så begynner dere å moralpreike eller slenge dritt.. Ganske ironisk dette her.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Originally posted by KinG^KaoZ Parkerte biler er det siste jeg vil se iallefall ;) Enig! thumpsup Dyktig kjøring - uansett gren eller bil - det er tingen! Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Hva er idiotkjøring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 greit med damer men ikke for mye,kjøper ikke en film for og se på det,råkjøring,drifting er kult, tabber slår aldri feil,ikke for mye banekjøring blir fort kjedelig! Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Starten synes jeg er ganske viktig... Litt oversiktsfilming å filming langs der eventuelle biler står parkert på rekke.. litt mere filming av de feteste filene og filming av noen damer kanskje? Med tøff musikk... Drifting er fett å se på film! Drag er fett det også, men igjen vanskelig å filme så du får fartsfølelsen hvis dere skjønner.. Variasjon i filmingen er vel ganske viktig så det ikke virker så langdrygt. Eller er jeg fan av "bloopers" hvis dere skjønner hva jeg mener.. hehe.. så mange av de selv på gatebil.. hehe. Slike innslag som han fyren som danser til acid musikken er morsomt. Å viktig at under drifting 0.l så begrenser man musikkbruken.. vil høre motorlyd;D Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Mye nyttig info her folkens, superfint! :D Originally posted by BLACK.PEARL Hva er idiotkjøring? Idiotkjøring er to ting, enten amatørmessig kjøring som ofte ender i tur av veien. Eller så mener de direkte farlig og dumdristig kjøring på veien, som er farlig for andre og helst ikke burde drives med, men som desverre er fett å se på. Originally posted by Peer Akkurat nå vil jeg se rwd biler på vinterføre! Hvorfor har ingen laga vinterfilmer enda? :( Jeg har nå laget to små videoer med rwd bil på snøføre iallefall ;) Originally posted by KinG^KaoZ Parkerte biler er det siste jeg vil se iallefall ;) Hehe sant det, lagde ferdig video fra autofilmessen, men det var bare parkerte biler, og siden ingen vil se slikt slipper dere :) Men bare kom med mer innspill her folkens, dess mer direkte og nøyanserte dess bedre... Feks, vil man se litt av alle bilene, Eller lange deler med alle, Eller masse av de råeste, Eller lange deler om kun de få helt råeste...? Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Vil se litt av alle og litt mere av de råeste... Men det er jo folk som behersker en bil som ikke er av de "råeste" også da, som er morro å se på. :) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Håper det bare var en spøk? Tror det er en del som har lyst å se filmen din fra Autofilmessa. Kom igjen legg den ut:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Originally posted by Supraguy Håper det bare var en spøk? Tror det er en del som har lyst å se filmen din fra Autofilmessa. Kom igjen legg den ut:) eh. .JA :) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Synes det er kult å se sladding, burning og slike ting. Litt idiotkjøring og ikke filme bare de villeste bila, rått å se noen burne og kjøre bra og sånn med en av de litt gode gamle bila med ikke så alt for jævlig mye motor... Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Originally posted by Nalletiger og ikke filme bare de villeste bila, rått å se noen burne og kjøre bra og sånn med en av de litt gode gamle bila med ikke så alt for jævlig mye motor... ENIG!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 hmm blir egentlig bare forvirra når man leser denne tråden sånn jeg ser det nå vil dere ha "mye av allt" fete biler, gamle biler, biler med gode sjofører, børning, herjing... hva med litt konkretisering folk..? :rolleyes: Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg