SpeedWell Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 El.nett, hjerne og pumpe. Aldri prøvd, da jeg kjøpte bilen med gåen girkasse. Forrige eier sa den fungerte, men kunne fjuske om man bråbremset. 1000kr for alt. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 den fusker?? akkuratt sånn er det på min og. når jeg prøver å bremse hardt for å låse hjula så kommer det klakk klakk lyd og den vil ikke låse før jeg står nesten helt stille ;) Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Hva er det du vil fram til? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein_ørjan Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 hallo! har du fortsatt bremse enheten t golf 2 til salgs ? ka så hogge når du bremse ? kjøpe d for 1000 kr. mvh stein-ørjan aakre mail meg på: stein_aakre@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Originally posted by liIIebror den fusker?? akkuratt sånn er det på min og. når jeg prøver å bremse hardt for å låse hjula så kommer det klakk klakk lyd og den vil ikke låse før jeg står nesten helt stille ;) er vel dens misjon d?? hehe :D Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Originally posted by R|ppeR er vel dens misjon d?? hehe :D hehe :D er nok det ja Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Om en ABS fusker, så låser den hjula. Jeg skrev jo nada om symptomene, hvorfor skrev du "slik er det på min også"? Jeg har aldri prøvd enheten, men forrige eier sa den fusket om han bråbremset hardt. Men uansett, solgt til Stein da antar jeg. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 har en ekstra abs hjerne til den der hvis noen trenger :P røska den ut selv. kan få med noen meter med kabel også :P men den er klippet opp helt. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg