El-LoCo Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Originally posted by Loppa Hehe, Mr "2 fat 2 fly" (her på forumet) var ute og rånet med den der oppe. 750 nm fra en V10 diesel med kjetting, kan jo skape litt rykk og napp når man står på ;) Neida ;) Sikkert fin å kjøpe, kan nok påregne seg oppdrag fra bønder for å pløye åkre for dem med en sånn bil og kjettinger så blir vel ikke så dyr å eie.. ;) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Hey...jeg så også denne bilen i dag(går ut i fra at det ikke er så mange av dem i norge) men med DK skilter. Det var ved Ulven jeg så den. Trodde det var en X5 ved første øyekast, men når jeg så VW emblemet i grillen skjønte jeg at dette var noe helt annet... ;) Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Hørte at VW folket seriøst trodde at de skulle klare å kjøre opp unnarennet......hadde sikra bilen mot å tippe rundt og greier!(som om dem skulle komme så langt opp) Kom visst ikke langt før den satt seg fast. Satt seg visst fast over ei brøytefonn når drivaksel røyk og lagde litt vei i vellinga med forstillinga. Ett par av kompisa til fatter jobber i skogsvesenet, og dem fikk seg en god latter når dem så forsøka:D ! Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Hmmm ... Fin bil, men den ligner alt for mye på passat syntes jeg. De kommer med et helt nytt konsept, men faen om de greier å gjørra noe med designet :P :rolleyes: Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Møtte bilen da jeg var på vei fra trening i Kollen, den så mektig fet ut. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Bilen er veldig fin. klart den ligner på passat, men passat er jo ikke stygge biler de heller da (hvertfall ikke de siste modellene). Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Fan, får man grønne skilter på den? Hadde klart meg med to seter :D .Net Håper de kjører den motoren inn pent asså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg