ArraKiss Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Mötes pa grorud om et kvarter sa sjekker vi?? Same place?? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Må ta det imorgen tror jeg, har de ikke her men hos fatters på andre siden av byn. Om du klarer å vente til da kan jeg hente dem... Ok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Det er greit vettu, tar det på kveldinga en gang da... Fint om du sender meg pm med nummeret ditt igjen... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 heisann har du solgt sentrallåsen eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Nope, har den enda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg