Sickflip Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 HeY Noen som har no erfaringer med å montere intercooler i fronten på en passat 1,8T det er en 98 mod. Er det sånn at frontfangeren må byttes? eller holder det å bytte kun den den nederste delen på fangeren? Har en org. turbo så å sette inn no værsting IC er ikke aktuellt. (ikke nå ihvertf.) Siter 98 Vw Passat 1,8T 93 Vw Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Ikke no problem og sette på en kjøler foran der....har en selv Har byttet nederste delen...men det var gjort før kjøleren kom på plass....som det går like bra på org bunn vet jeg ikke. Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 har du no info på prosessen? bilder? hvilken ic har du? hvilken front? kun nedre del du har byttet der el? får snart en 1.8t selv!!! :thumb Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Er custom IC, røra er laget selv. Har ikke noen andre bilder en de på sia mi. Fronten er av merket JMS var det vel, kun nedre del som er bytta. Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langseth Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Ikke no problem og sette på en kjøler foran der....har en selvHar byttet nederste delen...men det var gjort før kjøleren kom på plass....som det går like bra på org bunn vet jeg ikke. Hvordan mål er det på IC`n? Har du noen tips om hva slaks rør og siliconslanger jeg trenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg