Mad_Maxx Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Topicen sier vel alt.... vil ha en bedre gasser til 2.0s en min, helst en litt grei weber (en 40\40 eller 2:D) litt mer futt må til før jeg finner en garasje å hive i 3.0en min... Blir litt rat-look prosjekt til da.... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Har 2 dobble 40mm Dellorto som jeg vurderer å selge for rett pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Og hva er rett pris da :)? Si en så skal jeg se hva som skjer.. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg