M 4-life Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 er det bare til meg bildene av gliset ikke kommer opp nå lr??? Siter -BMW 318i E30 2 dørs 1987 Apex40x40,Enzo cup 215/40x17",jamex,polk audio (zinnoberrot) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 jeg ser de fortsatt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Rart det enda ikke har kommet noen av de som sier at de maks skal være orginal m optikk på bilene eller bitte liten frontlepp.... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Fet bil! Ser du har den fronten som passer til kitet mitt, har alltid synes den er litt for ekstrem, fisketrapp likssom.. Men nå tror jeg nesten jeg må kjøpe den selv.. :D Ble faktisk pent! Lakkerte selv eller på verksted? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 fy FAEN i helvete for en fin farge!!!...... RÅTT!!1 Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlienKid Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Takker så mye igjen, fargen er vel den jeg ble mest fornøyd med, men skal jaggu si dere at det er noe av den vanskligste avgjørelsen jeg noen gang har tatt innen bil... Den ble lakkert på godkjent lakkverksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 det er det man kaller extreme makeover ja... sjelden jeg liker e30, men denne kunne jeg tatt =) genial farge hvor mye brukte du på dette prosjektet om jeg tør spørre? Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by alienkid83 Den ble lakkert på godkjent lakkverksted. Som du jobber på? :D Fikk lakkert inn i dører og sånn og da eller? Ser på ene bildet at du har maskert kun utvendig.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlienKid Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Hehe, veit ikke helt om jeg tørr og regne på det... Er ikke helt sikker på hva jeg har brukt, men ligger ikke under 50k, det er med kjøp av bil. Og jeg har jo en del ting igjen, som bremser, bremseskiver og alt av interiør, så jeg regner med at det blir en del til :) men det er moro! + at det hjelper å få god respos fra folk, da føler jeg at det er litt mer verdt det, og at jeg ikke bare har kastet penger ut av vinduet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlienKid Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Ikke jeg som jobber på lakkverksted, en kamerat av meg. Har kun lakkert utvendig, skal lakkere inni dører og sånn til våren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 hvordan interriør skal du ha deg da? Bøtte og slikt eller bare vanlig eller noe skinn greier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlienKid Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by 2maz hvordan interriør skal du ha deg da? Bøtte og slikt eller bare vanlig eller noe skinn greier? Tenkte meg noen gode racing stoler foran, og m-tech setene bak. og få fargen til bilen i setene + midtkonsol og armlene +++ i fargen. tar en del avgjørelser under veis tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Veldig bra! Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Originally posted by 2maz Disse du mente ? ja :) jeg forbinder disse felgene med rally, og rallybiler med asfaltoppsett er noe av det råeste som finnes! etter min mening... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg