svein p Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Har en 92 passat tdk som bremsene virker mye bedre bak enn fremme.Har vært av med trommlene bak,men alt så ok ut, har også lufta bremsene,men det var ikke luft i systemet. Bremsene fremme ser ok ut de også.Hva er galt? Siter -01 Peugeot 806 Familiebil -80 Chevrolet Caprice 4 dørs -66 Ford Falcon stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 lasteventil eller hovedsylinder???????????????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Har bremsene plutselig blitt sånn eller? pga alt saltet på veiene hender det at bremseklossene kan glasere seg, at det blir ett blankt belegg som ikke biter på skivene........ Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein p Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Vet ikke om de plutselig ble sånn,men de var ikke slik i sommer,da jeg hadde den på sjekk før ferien.Salta veier har jeg heller ikke kjørt på,da det nesten ikke har vært kuldegrader her hittil. Siter -01 Peugeot 806 Familiebil -80 Chevrolet Caprice 4 dørs -66 Ford Falcon stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 her blir det saltet leeenge før det blir kuldegrader, men jeg ville tatt opp forbremsene og pusset både klossene og skivene med sandpapir, evt.skiftet. jeg hadde det samme på Passaten min i høst, da hadde den vært sånn en stund, og bremsene var utslitt. Kjøpte orginale klosser og Brembo Max skiver på Mekonomen, det er sånne med slisser, jeg tror dem holder klossene renere slik at man slipper det belegget........ Nå har jeg meget bra bremser.............. Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg