Scampi Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Min kjære skal vises hos Biltilsynet i dag...gleder meg ei... :( Og for å være før alle smartass'es...nei, det er ikke dama som skal vises der... ;) Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 beste er å bruke et BMW verksted. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Hadde jeg hatt så bra økonomi så...BMW i Moss driver med profesjonelt ran... Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 me alle dei bilane du har, må du nå ha råd til ein BMW service! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 lik pris hvor enn du tar periodisk kjøretøykontroll. Hos Biltilsynet er ALT feil på bmw..hehe. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Tok ikke PKK, skulle bare godkjennes så jeg får skilter. Men intet problem, de sjekka chassisnummeret..that's it ;) Så nå blir det skilter i morgen :D Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg