Gå til innhold

Kalde føtter ang. 626 1988 modell (2L, LX)...

Ranger emnet


tyldis

Anbefalte innlegg

(Sitter på GPRS og et søk vil koste så utrolig mye, så jeg start ny tråd)

 

Har sett på og undertegnet asvtale på en 626 combi fra 1988 med 2-liters motor. Den har kjørt 210 000KM, men ser helt strøken ut, både innvendig og utvendig. Har ikke sett under den, men det er ingen rust i hjulbuene.

 

Hatt motorvask for en stund siden, men kjørt en god del etter det. Så ingen antydninger til lekkasjer i motorrom.

 

Bilen er priset til 23 000,-.

 

Har jeg gjort noe dumt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, meget fornøyd med min, kjøpte den tyveriskadet av IF, betalte 10k for den, men må skifte 4 dører for at den skal bli strøken, og ta litt rust osv :) men gjør dette billi :) eg er hvertfall kjempefornøyd med bilen :) var LX min også, er mer GLX pluss enn LX nå da :D

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen betalt og hentet. Så langt strålende fornøyd. Har fått gått den nærmere i sømmene og det ser ut som en fin bil.

Finner ingen rust, motoren er ren og fin, og ingen ulyder.

 

Min første egenkjøpte bil, ikke så greit ;)

Det lavere prissjoktet på bruktbiler er rimelig håpløst å handle på; man har dårligere tid enn når man kjøper en ost på rema og man har færre rettigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å kjøpe ein 88 - modell 626 combi (2.0 glx) for to år sidan. Denne hadde gått 230' og prisen var 35 000. Enda med at eg ikkje klarte å finne meg til rette med fargen (kvit), så det blei ingenting av.

 

Men desse bilane er kvalitet tvers gjennom og så lenge rusten held seg borte har du ein knall bil!

2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro - til salgs!

x 2008 Audi A5 1.8 TFSI

x 2004 Audi A3 2.0TDI Ambition DSG

X 2003 Audi A3 2.0TDI Ambition

X 1994 Mazda 626 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel... fant ikke noe spesielt rust på min heller... HELT til eg skulle se litt nærmere på støtdemper tårnene :rolleyes:

 

http://img.photobucket.com/albums/v173/elanzer88/mazda/058.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v173/elanzer88/mazda/059.jpg

 

ikke det fineste nei :(

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår