QuattroAcE Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Har sett på denne bilen på autodb.. Audi 90 Quattro Virka som en grei bil, motoren som medfulgte var grei, var lite rust osv.. Men er det en blodpris? Fant ingen andre like typer, så jeg tenkte jeg skulle spørre her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 hei,har vell gått en liten diskusjon om den bil på forumet i vw-audi klunne.konklusjon var vell at den er en del overpriset. men,er det en 3 dørs bil slik som det står i annonsen? i såfall så er de vist veldig sjeldne.. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuattroAcE Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Jepp, det er en 3 dørs.. Er det fordi det er Coupe med Quattro som gjør den sjelden? Jeg hadde egentlig mest lyst på 4 dørs, synes den er finest.. Har forresten ikke noen bilder av den? Skulle gjerne spurt på vw-audi forumet, men er ikke medlem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 edit: er en Coupe Quattro ja,tjah,prisen er vell ikke helt på tur,siden det følger med en motor da,kan sikkert prute den ned til 40,er ikke et dårlig kjøp om den er i grei stand. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Bilen som er omtalt i første posting er en coupe quattro, og da bør den være særdeles bra for å forsvare prisen. IMHO. Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuattroAcE Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Skjønner, skjønner.. Men det er ingen som har bilder av den? Er veldig nysgjerrig på hvordan den egentlig ser ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg