Gå til innhold

Golf Rallye Eiere Se Her!!

Ranger emnet


Rallye

Anbefalte innlegg

Originally posted by Rallyegolf

 

Ser ganske bra ut den sorte ifølge annonsen på autodb....

 

Må gratulere den heldige eier:D

 

Ser visst ut som det er en del rallye´r her på vestlandet ja..

 

Hadde vært kult å kjørt samlet til rudskogen 05 eller noe lignende ;)

 

Ja kunne vert kult det !

 

er du medlem i klubben forresten ?

 

Ja det har begynt å bli et par men det er bare kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Rallyegolf

Er medlem i klubben ja..

Var på kvadrat på søndag som var, men eg kjenner jo ingen fra lokallaget som ble nesten bare stående der å se:eek:

 

Å ja he he.. kom meg aldri til kvadrat jeg er midt oppi husbygging så det er litt travelt i helgene..

 

ikkje alltid like kjekt med fult av fremmendes folk ;)

Kjørte du Rallyen da eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går hvertfall en i porsgrunn/skien traktene, mørk blå tror jeg.... Tror nok det er endel rallyer i norge ja, se bare f.eks på Audi 80 q competition, laget i 2500 ex og det står 5 stykker til salgs på autodb bare... sånne biler har en tendens til å havne i norge :)

- Audi 80 B4

x VW Corrado G60 1991

x -VW Boble Roadster cab 1972

x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk

x -VW Golf IV 1.6 1999

x -Honda prelude 2.0i 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VWfanatic

går hvertfall en i porsgrunn/skien traktene, mørk blå tror jeg.... Tror nok det er endel rallyer i norge ja, se bare f.eks på Audi 80 q competition, laget i 2500 ex og det står 5 stykker til salgs på autodb bare... sånne biler har en tendens til å havne i norge :)

Det er ikke litt tull engang når de drar litt på årene fyker det ganske mangen over grensen til norge ja.. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rallye

Skulle ha vert å sett på den bilen din..

er den i god stand og eller ?

ja et er greie folk på lokalalget..

 

Ja er i god stand, nettopp EU godkjent, Null feil, men eksosen er litt tvilsom:eek: (hjemme laget av en blind sveiser) Ellers er det ikke noe spesielt. Må lakkere opp lippen på front fangeren. Og er noen lakkbobler i skjøten på kanalskjørtene og bahskjerm. Har tatt masse bilder i helgen, men har ikke satt meg helt inn i hvordan man legger ut bilder her. Har leitet såvidt etter tråder som forklarer dette.

 

Men det kommer etterhvert....

VW Golf g60 Rallye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hiver en post her jeg og(jeg solgte jo tross alt aldri rallyen, den bare ble borte)..

 

ingen som har sett denna i det siste da ? grafittgrå rallye, helskinn interiør, supersprint eksos, sns chip, trimkam, og skrukompressor.. "litt" senka.

 

digge biler, men litt tyveriutsatt er min erfaring :D Kunne gjerne hatt en sånn igjen. vinterbil..

 

DSCF0090.jpg

 

DSCF0093.jpg

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hfracing

jeg hiver en post her jeg og(jeg solgte jo tross alt aldri rallyen, den bare ble borte)..

 

ingen som har sett denna i det siste da ? grafittgrå rallye, helskinn interiør, supersprint eksos, sns chip, trimkam, og skrukompressor.. "litt" senka.

 

digge biler, men litt tyveriutsatt er min erfaring :D Kunne gjerne hatt en sånn igjen. vinterbil..

 

DSCF0090.jpg

 

DSCF0093.jpg

 

Føler det var denne jeg så med prøveskilter her for ca 6mnds tid siden. kan det stemme.. hvite felger.

Kan jo hende det bare er en annen..

men da jeg så den da det var mørkt ute så er det ikke sikkert det er den bilen ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rallyegolf

 

Ja er i god stand, nettopp EU godkjent, Null feil, men eksosen er litt tvilsom:eek: (hjemme laget av en blind sveiser) Ellers er det ikke noe spesielt. Må lakkere opp lippen på front fangeren. Og er noen lakkbobler i skjøten på kanalskjørtene og bahskjerm. Har tatt masse bilder i helgen, men har ikke satt meg helt inn i hvordan man legger ut bilder her. Har leitet såvidt etter tråder som forklarer dette.

 

Men det kommer etterhvert....

 

Ikke verst ;)

Ja du må få ut noen bilder

ang bilde utlegging.. :

Registrer deg på photobucket.com (enkelt som bare det)

Så legger du inn bildene dine der.

når du har lagt de inn der er det 3 rubrikker under bilde en der står http: og en der står img og en til somjeg ikke husker..

Så når du lager en post her trykker du på img knappen oppfor vinduet du skriver inlegget i.. så kopierer du der det står http: på photobucket.. så limer du det inne på det som kommer opp når du trykker på img her på forumet..

vet ikke hvor godt fortalt det var men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår