Biff Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Hei, skal selge bilen nå, og gidder ikke gi med pioneer spilleren som står i, fordi jeg ikke vil betale seg av med denne, men vil heller ikke måtte finne meg i å gi avslag til kjøper fordi bilen ikke har spiller. så lurer på om noen har en spiller som funker, trenger bare cd/radio med vanlige isokontakter, helst brukt, og så billig som mulig. Helst i oslo eller omegn så jeg slipper å betale frakt. Noen som kan hjelpe? :) Siter '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Originally posted by Biff Hei, skal selge bilen nå, og gidder ikke gi med pioneer spilleren som står i, fordi jeg ikke vil betale seg av med denne, men vil heller ikke måtte finne meg i å gi avslag til kjøper fordi bilen ikke har spiller. så lurer på om noen har en spiller som funker, trenger bare cd/radio med vanlige isokontakter, helst brukt, og så billig som mulig. Helst i oslo eller omegn så jeg slipper å betale frakt. Noen som kan hjelpe? :) har to stk jeg..en boss og en panasonic(?) hvor mye vil du legge ut?skal nok finne en til deg i den prisklassen.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biff Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 vil legge ut minst mulig, hadde ikke tenkt mer enn 200 spenn ca Siter '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Er også på jakt. Max 500,-. Må ha Iso kontakter på seg. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Har en kasettspiller fra Blaupunkt.....250 så er den din...! :D Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biff Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 kassett, hva er det for noe? :cool: Siter '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg