cmist Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Er det noen som har peiling på om det er mulig å montere turbo direkte på en 98 vectra 1,8 16v? Hva må gjøres? Siter 1996 Audi A6 2,6 2001 Audi A6 1,9tdi 93 Audi S4 Avant http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=11831 96 Audi A6 2,6 Quattro(X) 85 Audi 90 2,2(X) http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=4720 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Turbo kan monteres på alle biler, men kompresjonsforholdet begrenser hvor mye trykk du kan "lade". Det lar seg gjøre å senke komp. med ny toppakning, men i lengden blir det nok billigst å bytte hele motoren til en 2l med turbo, f.eks, opels egen c20let motor. Alt går bare du har penger nok.....' Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Kjøp deg c20let motoren du, trur du må skifte ledningsnet og styreenhet. Så må du få tak i en intercooler og evt. ny tubro. De som har gjort dette før har gjort det jeg nevnte ovenfor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Originally posted by mihkku Kjøp deg c20let motoren du, trur du må skifte ledningsnet og styreenhet. Så må du få tak i en intercooler og evt. ny tubro. De som har gjort dette før har gjort det jeg nevnte ovenfor. Kjenner du noen som har gjort dette??? Som jeg evt. kunne ha fått mail-adressen til eller noe??? Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Originally posted by drturbo Turbo kan monteres på alle biler, men kompresjonsforholdet begrenser hvor mye trykk du kan "lade". Det lar seg gjøre å senke komp. med ny toppakning, men i lengden blir det nok billigst å bytte hele motoren til en 2l med turbo, f.eks, opels egen c20let motor. Alt går bare du har penger nok.....' Tommy Åssen passer c20let motoren inn i en Vectra B,med tanke på motorfester, drivaksler osv???:rolleyes: Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Aldri gjort det så jeg hakke snøring men noen her på foumet har vel svaret. Eneste hva jeg vet er at det finnes utallige Vectra B'er med C20LET motor. Er en god del i Danmark. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Har du noen adresser til danske forumer,som muligens har slik info?? Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Nei men dukker jo opp på bilblader:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg