drPhibes Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by EspenB Du begynner å bli vel vanskelig nå.... 1- ??? det skal være vanskelig :P #1: Gisser MEC4 ny dose: #1 #2 #3 #4 #5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Oi, oi, oi! Nå er vi virkelig inne blant de sære små kitcarprodusentene som gikk konk etter tre biler, skjønner jeg :D Originally posted by drPhibes #1 Kan se ut som et av de nyere Carroll Shelby-prosjektene? Men det er litt sånn "standard-sportsbildesign-1-A", vanskelig å si. Originally posted by drPhibes #2 Enten en Marcos, eller tegnet av en som har sett for mye på Marcoser (Marci?). Originally posted by drPhibes #4 Tydeligvis en Lamborghini, ante ikke at de hadde kjørt sportsvognmesterskap?!? Originally posted by drPhibes #5 En GTD R42. Gutta som lagde replica av Ford GT40 og like godt overtok navnet, slik at den nye til Ford bare kan hete Ford GT :) Tror ikke R42'en ble en like stor suksess... Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drPhibes Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 #1: Trident Iceni #2: Ronart Lightning #3: Mosler MT900S (kjøres bl.a. i årets FIA GT-runde) #4: Lamborghini Countach QVX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 denne da Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 eller denne Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drPhibes Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 laraki fulgura concept - fra marokko :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 jepp den gule er det ja... hva med den brune da?? noen som vet? Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggE Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Pregtuna Speedster ligner den brune på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drPhibes Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by SiggE Pregtuna Speedster ligner den brune på. korrekt. det er vel i raliteten en 2wd Diablo med nytt karosseri om jeg ikke husker feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Hueliez Pregunta Roadster en av konkurrentene til lamborghini Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drPhibes Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 en kan vel ikke akkurat kalle dem en konkurrent siden de kun har lagd én bil, som er en diablo med nytt karosseri :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by drPhibes Lamborghini Marzal En "Blower Bentley" antakelig... Tenkte litt på Lagonda også. Finner ikke årsmodell. Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Ok, får teste med noen litt enklere... Begynner å bli mange "one hit wonders" her nå :) Ikke mest kjent for sine firhjulte kjøretøy. Ikke søt, ikke salt... Knøttlite bilde, fant ingen store :( Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 ikke 100% topic men digitalkamera mitt var i usa og han som bar det møtte denne bilen.. jeg lurer fortsatt på hva det er... tror nok på honda av en civic sedan variant, men jeg er ikke sikker: Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by spenol Ok, får teste med noen litt enklere... Begynner å bli mange "one hit wonders" her nå :) Ikke mest kjent for sine firhjulte kjøretøy. Reliant Scimitar,eller no' sånt Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg