Dennis* Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Skulle sette på instrumentringer på audi coupe'n min. Så fant jeg ut at det ytterste glasset er limt fast til dekselet som igjen dekker for selve instrumentene med alle duppedittene.. Nå har jeg fått på alt helt riktig osv. men selve ytterste glasset mangler... Kan da ikke i all verden tenke meg noen som skulle ha dette til salgs.. (Isåfall kanskje komplett, men dette koster skjorta pluss at jeg må knekke det ut i fra dekslet igjen og er dermed likelangt.) Ingen som har noen gode forslag?? Trenger jo egentlig bare selve glasset og lime dette rett på, så er dette komplett igjen, men tror at dette er vanskeligere enn det høres ut som... HJELP!!!!! :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Siter Audi Coupè Quattro 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis* Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Har knekt dette og har problemer.... Kan tenke meg at nnoen har klart å ødelegge dette glasset før, så tror dere at dette kan skaffes på møller??? Tenker på bare den gjennomsiktige plasten ytterst!! Siter Audi Coupè Quattro 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Jeg vet ikke med Audi men iaf på BMW må du kjøpe nytt speedo om du knuser glasset. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis* Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Faen :( Det var det jeg var redd for... Ingen som vet om audi??? Siter Audi Coupè Quattro 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eagle Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 har ett speedometr liggendes! skal på kjøpe d komplett vist du vil.. selger ikke bare glasset! skal få d for en billig peng, men til en rimelig pris alikavell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis* Skrevet Desember 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 OK, da vet jeg det. Stand og kilometerstand på den da??? Siter Audi Coupè Quattro 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eagle Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 standen ser bra ut.. har ikkej prøvd d.. men skal fungere! har stått i en audi 200 trur ej d va.. men glase på utsida liksom å allt d andre er akkurat d samme som på 80/90... km: 124 000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis* Skrevet Desember 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Ok, har ikke spenn akkurat nå. (Alkohol, nyttårsraketter, mat, mas og div. rusmidler.) Men hvis du kliner opp pris kan jeg vurdere det...... Siter Audi Coupè Quattro 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eagle Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 hmmm.. jaaa.. nei pris hekje j peiling på da.. må høre litt rundt ka som e en normal pris for nåke sant da.. men ha ett godt nytt år du:D so kan me ta d igjen en anna dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Instrumenter fra 200 passer ikke i b3/b4/typ89 (audi 80) og typ8b som er coupe. mvh Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eagle Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 koblingane bak på er kansje d som ikkej passa men allt d andre e d samme ekje d da? ser vertfall likedann ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Veldig ulik størrelse og fassong både pre -88 og etter faceliftdash i 88. Koblingene bak kan godt være at passer, men det hjelper da lite. Et instrumentpanel til coupe (260km/t) må du regne med å betale mellom 500 og 1500kr for. Og "plastruta" selges ikke løst. mvh Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eagle Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 det går til 260 speedometeret d va sagt at d sto i en 200.. men ekje sikker kan legge ut bilde av det så kan du få sjå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Gjør det. Det står også et delenr midt i instrumentet. Legg ved det, så kan jeg dobbeltsjekke hvor det kommer fra. mvh EW Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis* Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 takk for svar eivind.. Men en ting til... Mitt speedometer går bare til 220... Derfor sliter jeg litt, og hvor isåfall kan man få tak i det? Siter Audi Coupè Quattro 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg