Gå til innhold

Vis oss DIN Golf

Ranger emnet


Hazert

Anbefalte innlegg

Originally posted by mono

bilen er penere uten dekor rayander ;) hvilket merke er felgene? er råstilige :D

 

Synes dekoren ble litt tøff i o m at den er ikke så voldsom og det passer igrunn ganske bra med crom'n i lampene foran og bak,i felgene og gitteret..

 

Felgene er av typen Borbet BC tror jeg de heter og er 9x16" Utrolig brede,men det er tøft.Til tross for at bilen er bredda totalt 6cm foran og bak over hjulbuene, stikker hjula litt utafor men det dr... jeg i milt sagt :op

 

Det som er tøft med felgene er at de er egentlig vanlig alu fargede slik som alle andre felger ellers + at de var jævlig kant kjørte å stygge. Leverte de til "overhalling" og fikk retta kantene,pusset,glassblåst og høyglans polert kanten på samtlige felger,etter dette fikk jeg lakkeren på jobben til å lakke senteret hvilket han sa det var det værste og vanskeligste han noen sinne hadde lakkert i sitt liv. fargen i senteret er også ganske spesiel. Den er av typen litt mørk grå og i klar lakken er det lagt i et vist antall prosent med lilla perlemor effekt.Må ses fra en spesiell vinkel i det rette lyset. poenget med denne fargen er at jeg ville ha noen felger som ikke "alle" andre har og det har jeg nå både når det gjelder felg type og farge..

 

(tror ikke disse felger selges lenger..????)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Doser_86

Stilig bil du har! Får jeg spørre hvor du brea skjermene dine, og hvor mye det kostet deg?

 

Mvh

 

Det er det flere som har spurt om,og må si det slik at jeg kjøpte bilen ferdig bredda.. aner ikke hvem som har gjort det ellr hva det koster.

Men jeg vet om en som heter Anders Fleisher i Elverum som driver med noe valsing og slikt. Han er flink og ikke så veldig dyr mener jeg å huske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Her er min.

 

005.jpg

 

 

93 mod Golf GTI 8v.

135000 km

Kjøpt for et par uker siden for 65000,-

Bad look List foran

Bakfanger av uvisst slag

Senka 35mm

Proff Sota ruter

Vr6(?) Leppe, el er det GTI? ser ikke forskjell jeg.

Twist Sideskjørter ( ikke lakkerte eller monterte)

m3 Karbon look speil ( ikke montert )

Medion InDash DVD

GAS Frontsett i dører, 6*9 i hatt hylla. 1fahrad(?) Kondensator, GAS forsterker ( kommer også 1 blaupunkt forsterker og 1 12" punch sub når jeg orker å montere)

16"momo tuner felger, 205/45

 

Orker ikke å gjøre noe spes på den før snøen begynner å forsvinne, har bestillt meg nye lykter nå.

 

007.jpg

 

Møkkete ja,.. har ikke noen bedre bilder fortiden..

 

 

Golf_2.jpg

Bilen blir sånn ca slik med lyktene jeg har bestillt.

 

 

PLANER:

 

Turbokit(??) Ikke helt bestemt meg..

Panser med badlook, eller sveise badlook på det som sitter nå hvis jeg får noen til å gjøre.

Hovedlykter ( bestillt)

Baklykter

Lakkere og montere skjørtene

Dekor

Nye felger (?)

Senke 60/60

Scorpion Eksos fra kat.

Montere speil

Rieger Cupleppe med stag

 

 

Så får en se hva som kommer.

Skal selge min maltrakterte frontfrastjælte 2r golf gti 16v så pengene fra den går vel til div innkjøp til denne..

 

 

så.. ka du tru?

Ikke no bra bilder, men kaldt oppi her så er litt forsiktig med å vaske bilen om dagen..

Kommer bedre bilder etterhver! LOVER!

 

Bare gi meg feedback! men orker ikke maset om 8v og badlook greier .. hehe.. :P Hørt nok av det!

 

 

Felgene..

 

tuner.bmp

 

Speilene

 

speil.bmp

 

Montering av dvd :P

 

innemekk.bmp

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

IMG_0016.jpg

 

2,0 l.

effekt anlegg

k&n filter

senket 40

Cromma m3 speil

 

golfen-front.jpg

 

Har blanke blinklys i fronten nå.

(ikke på bilde)

Riegerfront

 

bd912608.jpg

 

 

 

f46e2605.jpg

 

Sommerfelgene mine..17"

 

7ea28f88.jpg

 

Her er bagasjerommet mitt..

Sony Xpode mp3 spiller

Alpine V12 forsterker

 

Har play station og skjerm liggende

(skal monteres snart)

Satser på skjermen plasert forran girspaken..

 

efdca666.jpg

 

Røde neonlys inni bilen (ikke på bilde)

 

 

 

Fremtidsplaner:

 

* Ønsker meg momo/bonrath visker..

Hvor mye må man ut med ca???

* Calipperene skal lagges røde før sommeren

* Sideskjørt må kjøpes

 

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommeren 2004

800x600.jpg

 

Vinter/vår 2005 etter å ha blitt påkjørt og retta

rett3.jpg

 

Golf 4 intr mitt :D

CIMG1420.jpg

 

CIMG1443.jpg

 

10240001.jpg

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår