Gå til innhold

Vis oss DIN Golf

Ranger emnet


Hazert

Anbefalte innlegg

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Wolfsburg emblemet kostet flesk + at porto og toll kommer i tillegg. Har rotet bort linken til den siden som selger dem, men hvis B.T.i stikker nesen innom denne tråden så svarer han på det..

 

Luftinntakene er Matting -eller hvordan det skrives og er bestilt fra UK. De er ikke maskinert men støpt og tilpasset for hånd så de kosta rundt 1000 mener jeg å huske. Man må grunne dem før de lakkeres men først må du fjerne oljen/fettet de er satt inn med.

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wolfsburg emblemet kostet flesk + at porto og toll kommer i tillegg. Har rotet bort linken til den siden som selger dem, men hvis B.T.i stikker nesen innom denne tråden så svarer han på det..

 

Luftinntakene er Matting -eller hvordan det skrives og er bestilt fra UK. De er ikke maskinert men støpt og tilpasset for hånd så de kosta rundt 1000 mener jeg å huske. Man må grunne dem før de lakkeres men først må du fjerne oljen/fettet de er satt inn med.

 

 

Mattig ja;)

Sjekk http://www.ra-design.co.uk eller http://www.stockholmcarstyling.se

Men, seriøst gutter.. Finn på noe annet da..;)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel min tur å legge ut ett bilde nå.. disse er fra i fjor sommer.

Planer for neste sesong er å valse hjulbuene bak, slik det er nå spiser de dekk når jeg har folk bak. Skulle gjort det for lenge siden..

Også er jeg nødt til å finne meg ett VW merke til bakluka. Har vurdert Volfsburgh merkene men de er så dyre, så jeg ender vel opp med ett standard orginalt merke fra Møller.

 

 

ang emblem så kan du bruke emblem fra vw golf 4 stv. det er mye penere enn 3'er emblemet og passer helt perfekt..hadde det selv, helt til noen stjal det :(

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang emblem så kan du bruke emblem fra vw golf 4 stv. det er mye penere enn 3'er emblemet og passer helt perfekt..hadde det selv, helt til noen stjal det :(

 

SÅ det passer like godt som Golf 3 merket? Ah, takk for tipset det må bestilles da.

Man er rimelig lowlife om man stjeler ett emblem fra en bil..

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ det passer like godt som Golf 3 merket? Ah, takk for tipset det må bestilles da.

Man er rimelig lowlife om man stjeler ett emblem fra en bil..

 

jepp det passer tilogmed enda bedre..slipper den tomme glippa rundt emblemet som du får med 3'er emblemet..det eneste aberet er at det må limes fast med sikaflex, men det hadde du kanskje gjort på det gamle også .:)

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår