Mandel Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 aner ikke hvordan de har fått det av, satt sykt hardt. Orginalteipen bak på emblemer har etter mine erfaringer løsnet når jeg har vasket bilen med høyttrykk.. sica for alle penga ! :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 slik så det i allefall ut på min, se bort ifra "sykkeldekket" samt skjevheten ;) det var min første kræsj ( og forhåpentlig siste ) det jeg også gjorde i senere tid var og lakkere de sorte feltene inne i emblemet grønnt..det ble veldig pent! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Husker den kræsjen din ja.. godt det gikk bra. Så bra ut det emblemet. Er altså bare å stikke på Møller og bestille ett til en Golf4 Variant altså så er det i boks?! Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 det ser ut til det ja :) skal selv kjøpe et nytt ett også.. slik jeg kjører nå har jeg orginalemblemet opp ned : ) hehe Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 kom forresten på i skrivende stund at det ikke var en golf 4 variant emblemet stammer fra..det er ifra Vw passat highline/4 variant så du vet det når du skal bestille emblem fra møller ; ) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 De er vel ganske like -men det er ikke værre en at jeg tar det med ut og ser om det passer i forsenkningen på bakluka før jeg tar det ut av plasten. Blir nok bra! ;) Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Her e min golf....cleen, uten dei største inngrepa, lika det slik ;) http://img.photobucket.com/albums/v693/zcorpione/heremingolfis.jpg Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 De er vel ganske like -men det er ikke værre en at jeg tar det med ut og ser om det passer i forsenkningen på bakluka før jeg tar det ut av plasten. Blir nok bra! ;) jepp..kom til og tenke på at jeg har den sorte plastlefsa som lå under gamleemblemet påmontert enda..tror kanskje du må ha den for og få emblemet til og sitte langt nok ut.. mvh Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Her e min golf....cleen, uten dei største inngrepa, lika det slik ;) Fin fin Hvilke felger? str og dim? øverst til venstre? modda eller? mvh Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 kom forresten på i skrivende stund at det ikke var en golf 4 variant emblemet stammer fra..det er ifra Vw passat highline/4 variant så du vet det når du skal bestille emblem fra møller ; ) Det kan nok stemme at ikke det var en G4 variant. Jeg skulle bestille et slikt emblem (260,-).... målte diamteren på en utstillingsbil og den var ø90mm og min var ø70mm Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg