Raymond Andersen Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by mono bilen er penere uten dekor rayander ;) hvilket merke er felgene? er råstilige :D Synes dekoren ble litt tøff i o m at den er ikke så voldsom og det passer igrunn ganske bra med crom'n i lampene foran og bak,i felgene og gitteret.. Felgene er av typen Borbet BC tror jeg de heter og er 9x16" Utrolig brede,men det er tøft.Til tross for at bilen er bredda totalt 6cm foran og bak over hjulbuene, stikker hjula litt utafor men det dr... jeg i milt sagt :op Det som er tøft med felgene er at de er egentlig vanlig alu fargede slik som alle andre felger ellers + at de var jævlig kant kjørte å stygge. Leverte de til "overhalling" og fikk retta kantene,pusset,glassblåst og høyglans polert kanten på samtlige felger,etter dette fikk jeg lakkeren på jobben til å lakke senteret hvilket han sa det var det værste og vanskeligste han noen sinne hadde lakkert i sitt liv. fargen i senteret er også ganske spesiel. Den er av typen litt mørk grå og i klar lakken er det lagt i et vist antall prosent med lilla perlemor effekt.Må ses fra en spesiell vinkel i det rette lyset. poenget med denne fargen er at jeg ville ha noen felger som ikke "alle" andre har og det har jeg nå både når det gjelder felg type og farge.. (tror ikke disse felger selges lenger..????) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Stilig bil du har! Får jeg spørre hvor du brea skjermene dine, og hvor mye det kostet deg? Mvh Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by Doser_86 Stilig bil du har! Får jeg spørre hvor du brea skjermene dine, og hvor mye det kostet deg? Mvh Det er det flere som har spurt om,og må si det slik at jeg kjøpte bilen ferdig bredda.. aner ikke hvem som har gjort det ellr hva det koster. Men jeg vet om en som heter Anders Fleisher i Elverum som driver med noe valsing og slikt. Han er flink og ikke så veldig dyr mener jeg å huske... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HRC Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Gammel bilen min, 93 Golf VR6. Jeg bygde den ferdig til 2003 sessongen, ble også solgt den sommeren. 1 Siter 91 Audi S2 Coupe http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Pen og nydelig bil da HRC Lekkert med rødt i motor rom på svart bil!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaceVR6 Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 puke Veldig fin den bilen din Rayander! Skulle hatt mer power! onfiredevi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 der er min bil også.. Candy red metallic 97 mod 1,6.. lett trimma... hehe. Nos++++ Stor konkurranse stereo og dvd 16" oz F1 felger 215/40 senket 60/60 hjemme mekka sideskjørt(vil ha noe spes!!) selges hvis greit bud! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 dette er altså min bil.. slenger ut bilder nå, legger til info senere. som dere ser er den litt påkostet.. selges om greit bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Må nesten legge inn et lite bilde av min jeg også da ;) Bildet er såppas stort at jeg legger ut link :) http://img.photobucket.com/albums/v11/KingCamel/Bil/fiiiingolfen.jpg Bytte noen? :D:D Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 heh åidååå..kjett med krasj :( men man lærer utrolig av det :) det vet i allefall jeg..hehe Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Her er min. 93 mod Golf GTI 8v. 135000 km Kjøpt for et par uker siden for 65000,- Bad look List foran Bakfanger av uvisst slag Senka 35mm Proff Sota ruter Vr6(?) Leppe, el er det GTI? ser ikke forskjell jeg. Twist Sideskjørter ( ikke lakkerte eller monterte) m3 Karbon look speil ( ikke montert ) Medion InDash DVD GAS Frontsett i dører, 6*9 i hatt hylla. 1fahrad(?) Kondensator, GAS forsterker ( kommer også 1 blaupunkt forsterker og 1 12" punch sub når jeg orker å montere) 16"momo tuner felger, 205/45 Orker ikke å gjøre noe spes på den før snøen begynner å forsvinne, har bestillt meg nye lykter nå. Møkkete ja,.. har ikke noen bedre bilder fortiden.. Bilen blir sånn ca slik med lyktene jeg har bestillt. PLANER: Turbokit(??) Ikke helt bestemt meg.. Panser med badlook, eller sveise badlook på det som sitter nå hvis jeg får noen til å gjøre. Hovedlykter ( bestillt) Baklykter Lakkere og montere skjørtene Dekor Nye felger (?) Senke 60/60 Scorpion Eksos fra kat. Montere speil Rieger Cupleppe med stag Så får en se hva som kommer. Skal selge min maltrakterte frontfrastjælte 2r golf gti 16v så pengene fra den går vel til div innkjøp til denne.. så.. ka du tru? Ikke no bra bilder, men kaldt oppi her så er litt forsiktig med å vaske bilen om dagen.. Kommer bedre bilder etterhver! LOVER! Bare gi meg feedback! men orker ikke maset om 8v og badlook greier .. hehe.. :P Hørt nok av det! Felgene.. Speilene Montering av dvd :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 2,0 l. effekt anlegg k&n filter senket 40 Cromma m3 speil Har blanke blinklys i fronten nå. (ikke på bilde) Riegerfront Sommerfelgene mine..17" Her er bagasjerommet mitt.. Sony Xpode mp3 spiller Alpine V12 forsterker Har play station og skjerm liggende (skal monteres snart) Satser på skjermen plasert forran girspaken.. Røde neonlys inni bilen (ikke på bilde) Fremtidsplaner: * Ønsker meg momo/bonrath visker.. Hvor mye må man ut med ca??? * Calipperene skal lagges røde før sommeren * Sideskjørt må kjøpes ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Er det 16v du har buzz? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 noop, det er ikke d... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Sommeren 2004 Vinter/vår 2005 etter å ha blitt påkjørt og retta Golf 4 intr mitt :D Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg