mono Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Bilen min: fremdeles ingen forandringer, men delene ruller inn :D 92 mod. 1.8i GL rulla 234 000 nå. møkka bilder også, får ta noen nye når jeg får stikki av med kameraet til dama. planer for bilen er mange... kommer til å holde på i endel år sikkert, spesielt med min økonomi :rolleyes: Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaceVR6 Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Dette er bilen min som jeg kjøpte med Gunnar Haugen, bra jobba:) Nå står Brock felgene på.. VR6'en min:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Gratulerer med ny bil da. Han har lagt ned en del penger og tid i den der. Er så sykt fin! Håper den har funnet et godt hjem :) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaceVR6 Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Takk for det:) Er vel 3 mnd siden jeg kjøpte den, men.. Den har kommet til et bra hjem! Uten tvil:p Står i garasje nå i vinter, og kjører rundt på en 82 mod. opel rekord, helt jævlig i forhold til golfen:p Blir hærli å få kjøre den igjen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Her er det mye bra å se gitt. Tenkte jeg skulle prøve å legge ut et par bilder av min å da siden dere andre har gjort det. Har flere planer på denne i vinter så da ses vi på div treff i det nye året 2005.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Dæven så store disse bildene ble da..... hmmmmm hvordan får jeg de mindre???? forøvrig er det siste bildet her i vwaudi club kalenderen i Juni mnd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 skulle du ikke selge bilen alikevel raymond? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Hva har du brukt for å få lakken så satans blank Rayander? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Nei det vart ikke til at jeg skulle selge den,jeg kan og klarer ikke å kvitte meg med den enda,sjela mi ligger i bilen og den er så satans nydelig om sommeren.Vekker MYE oppmerksomhet å :P Fikk mange sms,mail og tlf'er men ingen hadde liksom penger og slikt så da tenkte jeg det at jeg liksom bare beholder den og fulfører mine prosjekter. Det er gøy da!! Hvorfor lakken er så blank..... hhmmmmm???? nei si det du... hehe tro det eller ei men faktisk så svamp vasker jeg sjeldent bilen.Jobber på bilverksted og der har vi egen vaskehall (selvsagt),bruker den såpa vi har der,(Husker ikke merke)og varmtvann steamer den overalt. Etter det tørker jeg den godt like godt utv som innv. Gjerne 2 ganger med et stort pusseskin som suger godt. Kan jo forøvrig si at jeg har en kompis som driver med teflon (ikke tectyl) behandling og han E R D Y K T I G!!!! Teflon er nesten som pollering men holder mye lenger og beskytter lakken bedre.En bil må som regel polleres 2-4 ganger i året(avhengig av fargen selvsagt) mens med teflon holder det med en gang i året.. Med den rette vinkelen på en solskinns dag får jeg masse "bling bling" stjerner på bildene som på det første bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Hva slags motor kjører du med Rayander? Ellers big shoutout for en spesiell fin bil! :) Har sett den selv på treff, men ikke på kloss hold dessverre...men får kanskje gjort det i år håper jeg;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Legger ut et bilde av bilen da den var nylig tectyl behandlet,boldet er fra april-mai mnd så det er litt gammelt.. Sola sto ikke på det beste heller men man kan se på døra osv speil bilde av omgivelsene rundt på en måte. :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 40/40 senk eller 60/60 =? men en ting jeg lurer på..hehe hvordan får du jekka opp bilen? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by Oleee Hva slags motor kjører du med Rayander? Ellers big shoutout for en spesiell fin bil! :) Har sett den selv på treff, men ikke på kloss hold dessverre...men får kanskje gjort det i år håper jeg;) Det er nok ingen "racer" desverre da det er en 1.8i,men det går da greit nok til mitt formål,nemlig fine cruise turer og slikt.Med de "bra" veiene vi har i norge og de "sinnsyke" fartsgrensene vi har har jeg liksom ikke prioritert motor. Akk her har jeg på en måte prioritert utseende og innterriør kommer i vinter og el ruter osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by Mandel 40/40 senk eller 60/60 =? men en ting jeg lurer på..hehe hvordan får du jekka opp bilen? Bilen har 60/60 senking. Den ser noe høy ut foran men det er fordi jeg har lagd justering av camber vinkel slik at dekkene ikke slites så fort.Kjørte 2 mnd og slet ut fram dekka så fort,men når jeg da trakk ut camberen ble det naturlig litt høyere foran,men heller det enn flere tusen i dekk på et par måneder. Bilen er et helvette å få jekka opp.På jobben der jeg driver kommer jeg ikke inn på en 2 søyla bukk.Derrimot må jeg opp på en 4 søyla bukk,for å komme opp på denne må jeg bygge ut/forlenge kjørerampene på den.Da kommer jeg så vidt opp og fangere/skjørt subber så vidt nedi. Ellers når jeg da har kommet oppå bruker jeg vanlig travers jekk på 4 søyler bukken. Hjemme i garasjen min klare jeg så vidt å lure en vanlig 2 tonns jekk under skjørte,der det er høyest under ved døra,(etter at jeg har kjørt oppå noen klosser).Når jeg da jekker så går begge hjula på den siden jeg jekker opp i lufta. Det er fordi bilen er såpass stiv. Men det er veldig tungt på kanalen så jeg prøver å ungå å løfte der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 bilen er penere uten dekor rayander ;) hvilket merke er felgene? er råstilige :D Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg