bing Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 et kort spm jeg først prøvde å få svar på i HONDABABE sin post om biler hun ikke klarte å identifisere... uten noen respons. derfor må jeg bry dere med en helt egen tråd til detta.. saken er ganske enkel.. hva heter fargen på bilen under? hva koster den? får man gjort det over alt? mange lag med lakk som må til? og annen info dere kanskje har.. beklager alle skriveleif.. er et par timer på overtid... ;) Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Januar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 merker at jeg ikke har sovi på en stund, jeg glemte jo bilde.. Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Er det ikke sånn kamelon farger? Sånn som koster dyrt per liter ... er ikke sikker, men tror det er noe sånn ;) Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 En typisk kameleonlakk, som etterhvert finnes i et utall varianter fra forskjellige produsenter. Hvordan effekten blir avhenger også av hvilken basefarge (vanlig lakk) som legges først og hvor mye kameleonlakk som legges oppå denne. Vanskelig å lakkere, blir ofte skjoldete. Koster gjerne 5.000 per liter eller no' sånt. Men kan bli utrolig tøft! sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Omtrent hvor mange liter lakk ville ha gått med til en '92 Audi 100? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Har akkurat lakkert konebilen min, der gikk det med 4liter, noe som egentlig er ganske mye... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by suggen Har akkurat lakkert konebilen min, der gikk det med 4liter, noe som egentlig er ganske mye... hvilken farge da??? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 House of color og Standox leverer kameleonlakk i forskjellige varianter. Forvent deg sinnsyke priser. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by HemiCuda hvilken farge da??? Ford Imperial Blue pearl, materialkostnadene ble ca. 5000,- Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by suggen Ford Imperial Blue pearl, materialkostnadene ble ca. 5000,- for hele bilen ?? ikke så gale det da Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Jeg ble fortalt at med kamelonlakk så bør hele bilen lakkes om gangen.. dvs 1 ripe og hellakering er eneste utvei.. Hvis ikke du kjenner en lakkerer som skaffer deg lakk til innkjøpspris.. Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by suggen Ford Imperial Blue pearl, materialkostnadene ble ca. 5000,- Go'-farge :D Er det på en 240? Kunne vært artig å se. Er du "proff" billakker, da? Det skal jo være så vanskelig å hellakkere med metallic for oss vanlige dødelige. Har aldri helt skjønt hvorfor. Får kjøpe en gammal skabb og prøve en eller annen gang... Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Nei, var nok ikke jeg som gjorde jobben, kjenner heldigvis en lakkerer, s[ prisen ble ikke s[ ille... Det er en 240 ja, hva ellers??:D Skal legge ut noen bilder, men m[ ha internett i orden igjen hjemme f;rst. Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by suggen Nei, var nok ikke jeg som gjorde jobben, kjenner heldigvis en lakkerer, s[ prisen ble ikke s[ ille... Det er en 240 ja, hva ellers??:D Skal legge ut noen bilder, men m[ ha internett i orden igjen hjemme f;rst. er det kone bilen du har lakka?? begynner å bli ferdig nå eller?? Har du fått noe styling på den a?? Mvh Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by elvis er det kone bilen du har lakka?? begynner å bli ferdig nå eller?? Har du fått noe styling på den a?? Mvh Driver [ setter sammen igjen n[... mangler fortsatt endel da, skal jo bytte motor og interi;r, s[ den er nok ikke p[ veien f;r om ihvertfall en mnd... Ble ikke noe styling i denne omgang, men jeg har det jo liggende, f[r vente til v[ren... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg