tplassen Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Corrado baksete ønskes kjøpt. helst i mørk farge. men alt av interesse:) PM meg, eller send meg sms så kan vi bli enige. 47298533 mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Har et som er 100% strøkent, i mørkgrønt/svart. Mye er du villig til å gi? ingen slitemerker eller noe, fremstår som nytt. Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 du har PM!!:) ellers, noen andre som har et tilbud på corrado bakseter???:) mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Forresten, jeg skulle gjerne hatt bilder da:) du kan godt sende mms bilder på tlf nr mitt om du ikke får lagt dem innpå forumet her, eller på PM til meg.:) mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg