yoyofish Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Jepp, lurer på hvordan jeg skal få bytta kilereima... Dumt spørsmål antar jeg.. Men det ser litt ut som at noe mangler, ta en titt på bildene, noe som mangler eller er jeg helt tulling? :rolleyes: Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 etter mine augnor så mangler det eit hjul og viftereima,dynamoreima eller kilereima eller kav dere vil kalle det. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 reimhjulet som skal sitte på veiva er jo borte....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Faen å, hva gjør jeg da? :( Mulig å montere et nytt på verksted? Håpet ikke måtte på verksted, men da må jeg vel det... Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 du må ikkje på verksted for å gjera det. du kan kjøpa nytt hos møller eller ta ein tur hos høgger'n og ta eit der ifra. er festa med fire skruer. ganske enkelt å skifta viss dei ikkje fastrusta Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg