Cchris Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Har et lite problem med lysene på bilen. De dimmer (blinker) hele tiden. Selv når jeg kjører eller ruser motoren litt. Dette er noe som har skjedd i det siste. Har ikke vært sånn før, med unntak når jeg guffer opp anlegget da;) . Men nå er det der hele tiden altså. Selv om jeg setter på park-lys og bruker minimalt med strøm! Hva er galt? Håper noen kan hjelpe meg litt med dette. Har forresten prøvd å søke på dette, men jeg fant ikke så mye om dette på golf 2. Sett gjerne inn linker hvis jeg har oversett noe. :) Takk! Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sam Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Hadde samme problemet. Byttet laderegulator - problem solved. Siter Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07 Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by sam Hadde samme problemet. Byttet laderegulator - problem solved. Javel.. Hvor sitter laderegulatoren da? :rolleyes: Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 På dynamoen. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by SpeedWell På dynamoen. Ja.. det skjønte jeg også. hehe Men hvordan ser den ut liksom? Er den vanskelig å bytte? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Nope, gjort på fem minutter. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by SpeedWell Nope, gjort på fem minutter. Kunne du forklart litt mer hvordan man gjør det? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Skrur ut de to skruene som holder regulatoren, tar den ut, setter inn den nye, skrur inn igjen de to skruene. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 ja, men nå veit jo ikke jeg hvordan den ser ut en gang.. så da er det ikke så greit. hehe.;) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Når du har kjøpt ny så vet du åssen den ser ut. :) Sjekk om du ikke er en av tusen uheldige som har noe annet enn Bosch dynamo. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 du ser hvordan der ser ut når du går i butikken og kjøper en ny, den sitter på siden av dynamoen, og holder børstene på plass.. koster umtrentlichen 150.- for en ny regulator med nye børster.. goooood løck Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sam Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by Mandel du ser hvordan der ser ut når du går i butikken og kjøper en ny, den sitter på siden av dynamoen, og holder børstene på plass.. koster umtrentlichen 150.- for en ny regulator med nye børster.. goooood løck 200,- for ny laderegulator for Bosch dynamo på Bilxtra og 1100,- for laderegulator for Valeo dynamo på Normotor. Valeo <3 ... Siter Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07 Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmn Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Har samme problemet, alt blinker. Men dette skjedde etter at jeg hadde boret i kanalene:( Trodde jeg hadde kortslutta some seroius shite. Er det leddningsnett i -nærheten- av kanalene? Håper det er laderegulator.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmn Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Hehe. You don't wanna fupping know! :D Rustrelatert. Noen metalplater og nagler.:eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg