blacklude Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Det kommer ingenting, eller bare noen bobler ut av vindusspylerne mine.. Bare når jeg åpner panseret spyler det som bare juling. Jo mer jeg åpner det jo kraftigere spyler det, og er det under 50cm åpning spyler det så å si ingenting. Noen som vet hva dette kan skyldes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Vet ikke helt hvordan det er på golf 2, men virker jo som slangen er i klem da. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blacklude Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 søren, det hadde jeg ikke tenkt på takker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 :D Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Hehe.... får håpe det ordna seg da :) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by DOHC søren, det hadde jeg ikke tenkt på takker:) Hehe... :D Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg