Gå til innhold

Hej hej alla vw tomtar

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by Silverboy

hehey :)

 

Skal ha pluss for at du er første jeg har sett som har fått montert inn ny IC uten at rørene stikker ut på høyre og venstre side :)

 

Tack... d fick vi jobba hårt för att klara av=)

 

Originally posted by Silverboy

Stilig.. hva snakker vi om av andre mods?? Turbo? Dyser? Downpipe? Grenrør?

 

3"-2.5" avgassytem,Mitsu 19T turboagg,extraktorgrenrör,Spridar byte,Mappning,Koppling,diff,svänghjul,tryckplatta å lite andra små grejer....

 

D e bara ic:n som e på plats ensålänge men grenröret blir klart vilken dag som helst... Turbon e portad å klar å avgassytemet ligger å väntar å likaså spridarna...

Trucker!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måste bara få dela med mig av min glädje.....

 

Igår rejsade jag lite å den första bilen som glider upp bredvid mig va en Ford Sierra Cosworth 2wd....

 

Shit tänkte jag men när d va rejs dags blev jag mycket förvånad... Hans dump va lite trasig å släppte ut lite av laddtrycket.... Detta gjorde att jag spöade honom... D fattade naturligtvis inte publiken som trodde att min helt original goffe va ett monster *ASG*

 

Sen skulle en annan cossie köra mot mig å han torskade oxå för han spann bort sig=)

Trucker!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

Knobben:

 

19T?? Hva sitter det på?? Hvor stor er den i forhold til 9-5 Aero turboen?? TD14 er vel det??

Hadde nemlig litt planer om en sånn i min bil, men det fikk vike til fordel av bilbytte snart (håper jeg..)

Skal du mappe bilen eller blir det noen form for Unichip??

 

En kille jag känner (Rolle Scirocco) hjälper mig å svetsar ett extraktorgrenrör till turbon...

 

Min turbo heter T04 19T å 9-5 Aeron har en T04 16T har jag för mig... Är dock inte säker... D kan sitta en 18T oxå...

 

Bilen ska mappas av Claus på Turbocenter...

Trucker!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår