U5tabil Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 har planerom og brukemin bærbare pc i min bil :op så lurte eg på hvor eg kan få tak i gps utstyr til en bærbar pc? åsså så eg herom dagen på en gammel gumball 3000 film hvor en fyr hadde pcen i bilen å på hans gps kunne han se hvor purker var :op :D det der har eg lyst å ha i min :cool: noen som har noen peiling hvor eg kan få tak i slikt link til noen side el. han hadde vist kjøpt det i england men kor aner eg ikke :rolleyes: så har du noen ide så please svar Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 vil jeg også vite: Designed for 98 - runs XP ;D designes with 128 mb ram - runs with 128 (tvilsomme) ram ;) hehe Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 vi vil ha svar! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SubSmurf Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 tror det ligger en del av disse ute på qxl, ellers er det sikkert mulig å kjøpe det på komplett eller mpx. Evt så kan du søke etter garmin eller tomtom og så se hva de skriver om forhandlere/utstyr. Bør ikke være vanskelig å finne, men det koster litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Programvare laster en jo lett ned gratis. GPSmottakere selges billig på Claes Ohlson eller lignende. Rundt 1000,- lappen for en grei mottaker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Utrolig pen gtv du har!har du bilder? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Dings som forteller deg hvor politiet er tror jeg du skal lete ganske så lenge etter. GPS finner du på Clas Ohlson som sagt, og de fleste nettbutikker. http://www.carputer.no har også noen produkter angående dette. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg