Jonte Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Originally posted by TP Racing Takk for photoshopen forresten, jeg har bestemt meg for å beholde den hvit :) Si at du skal kjøre sånn Japse Gate-stuk med Carbon panser og litt gromme hjul etc :) Please! Rå som hvit! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Desember 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Originally posted by Jonte Si at du skal kjøre sånn Japse Gate-stuk med Carbon panser og litt gromme hjul etc :) Please! Rå som hvit! Råe hjul har den jo, Volk\Rays CE28 er jo noe av det kuleste du får i mine øyne. Carbon panser er litt oppbrukt, "alle" har det jo snart. Jeg fant et gromt bodykit som jeg vurderer å bestille, siden bilen må lakkeres alikevel er det jo ikke så dumt :) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Desember 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Originally posted by startdf det var det med å lese hele posten da.... :rolleyes: Hehe, fort gjort :) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Trond: Denne fargen er fet på Impreza: finner mer her: http://www.honda-tech.com/zerothread?id=964047 Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
450hk Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by eirikoo Trond: Denne fargen er fet på Impreza: finner mer her: http://www.honda-tech.com/zerothread?id=964047 Shit! Den var Rå! Men skal du ha hvit bil, då gjør carbon seg veldig bra! :D Siter Life Is Hard And Then U Die;) Thats Life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by eirikoo Trond: Denne fargen er fet på Impreza: finner mer her: http://www.honda-tech.com/zerothread?id=964047 Faen da, jeg som akkurat bestemte meg for å lakkere den hvit, så kommer du å gjør alt vanskelig for meg! :D Synes ikke bodykitet gjorde seg i den fargen der, bortsett fra det var den veldig fet! Jaja, jeg har fortsatt en måneds tid å bestemme meg på. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Bare måtte :D Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by WhiPlasH Bare måtte :D Hehe, dritbra... kanskje ikke akkurat slik JEG vil ha bilen min, men kult var det! :) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by TP Racing Råe hjul har den jo, Volk\Rays CE28 er jo noe av det kuleste du får i mine øyne. Carbon panser er litt oppbrukt, "alle" har det jo snart. Jeg fant et gromt bodykit som jeg vurderer å bestille, siden bilen må lakkeres alikevel er det jo ikke så dumt :) Det var stilig, forrutenom den 'stilken' mitt i grillen.. Men, den er jo bare å kappe av... Den var feit den mørkegrå :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by Jonte Det var stilig, forrutenom den 'stilken' mitt i grillen.. Men, den er jo bare å kappe av... Den var feit den mørkegrå :) Skal ikke kjøpe grillen :) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 trond: godkjent boblemotor det der da ;) ;) Om du skal endre farge på en bil, så blir det helt feil å gjøre det uten å lakkere motorrom og innside på dører/bagasje synes jeg.. Da er det bedre at du beholder hvitfargen, og heller satser på en eventuell detalj lakkering eller noe.. Blir på en måte å ødelegge helhets inntrykket om du dropper å lakke innside... Ser halvgjort og slarkete ut.. Skal registreres? Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 den må nok lakkeres sort:D den svarte bilen er noe av det råeste jeg har sett på lenge.. synes jeg i alle fall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Den bilen var utrolig fet i hvitt! Behold den hvit du! Trodde vi skulle starte en klubb jeg..? :) Hvit ser kanskje ikke så rått ut på bilder, men bilen er kler fargen utrolig godt, når du ser den in real life! Synes jeg da.. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by Ola trond: godkjent boblemotor det der da ;) ;) Om du skal endre farge på en bil, så blir det helt feil å gjøre det uten å lakkere motorrom og innside på dører/bagasje synes jeg.. Da er det bedre at du beholder hvitfargen, og heller satser på en eventuell detalj lakkering eller noe.. Blir på en måte å ødelegge helhets inntrykket om du dropper å lakke innside... Ser halvgjort og slarkete ut.. Skal registreres? Takk for det Ola :) Hvis jeg skulle lakkert den hadde den såklart blit lakkert over alt, noe annet hadde vært uaktuelt på en så ny bil :) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by TP Racing Takk for det Ola :) Hvis jeg skulle lakkert den hadde den såklart blit lakkert over alt, noe annet hadde vært uaktuelt på en så ny bil :) Da stemmer jeg for å beholde den hvit, eller gå for en spektakulær farge.. ikke rosa (hehe) men tenke i nye baner slik asim har gjort.. Sort ble kjedelig synes jeg.. Men det er jo min mening..! Sort ser ut som lancer evo.. To farget er jo i skuddet? ;) Personlig, hadde jeg nok beholdt den hvit.. :) Å felgene er über fete :) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg