KingCamel Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Hvor lenge holder denne dekkfornyeren da? Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Dekkfornyeren holder stort sett frem til første møte med såpe eller regn.........et annet tips er å bruke en liten piasavakost på dekksida ved hver bilvask så er de pene lenge uten bruk av gummi/vinylfornyer........holder seg reine,men får ikke det skinnet over seg(kan jo se litt unaturlig ut hvis noen skjønner hva jeg mener) Men for all del....har ei flaske med Amor All i skapet jeg også........... Ang felger......først ei runde med sitrus spray/Statoil Autorens og så ei runde med en god mix av bilshampoo og zalo....... Gjorde det tidligere idag........(stått av i 2 uker).....ble SÅ fine!!!!!! Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 har gått over en felg i ca 30 min med autosol når jeg tørker av hver gang så samles masse skitt på kluten/papiret, men fremdeles så henger det skitt igjen... er svint safe å bruke på polerte kanter? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 oi faen... felgene mine har ligget siden sommeren med skitt på seg... jaja, går noen timer i rens der sikkert doh Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg